Skip to main content

Revista presei media – 3 februarie

 

Două dintre cele mai importante instituţii publice pe piaţa de media din România – TVR şi CNA – vor avea în 2009 bugete mai mici faţă de anul trecut, notează Jurnalul Naţional. În schimb, Radioul public şi Agerpres vor primi bani mai mulţi. SRTV va avea de la bugetul de stat 184 de milioane de lei, mai puţin cu peste 28,2 milioane faţă de 2008. În contul SRR vor intra 202,6 milioane lei (creştere cu 43 de milioane). CNA va avea un buget de 11,4 milioane de lei.

TVR, CNA, SRR Şi Agerpres:Buget pentru 2009

alin-zainescu2Alin Zăinescu (foto) a vândut site-ul comunicatedepresa.ro companiei New Century Holdings, anunţă Business Standard. Potrivit jucătorilor din piaţă, la o cifră de afaceri de 100.000 de euro şi circa 9.000 de clienţi unici zilnic, valoarea tranzacţiei se situează la circa 300.000-500.000 de euro, adică de trei-cinci ori veniturile site-ului.
Ce face NCH cu site-ul comunicatedepresa.ro

HotNews analizează două formate de “păcăleli tv”, difuzate mai ales noaptea:
În direct cu numerologul” şi „În direct cu astrologul”. Printre “experţii” care populează ecranele TV se numără vedete precum Iliuţă sau Minerva, care “văd”, contra-cost, soluţiile la problemele de sănătate, bani sau viaţă sentimentală ale publicului.
Fauna care populează micile ecrane: cum sunt lăsaţi să abereze pe banii publicului pretinşi astrologi şi numerologi?

În Bucureşti, numărul de radioascultători a scăzut cu 3,5% în toamna anul 2008 faţă de cel din vară, scrie Adevărul. Numărul persoanelor din mediul urban, care au ascultat programe de radio în toamna anului 2008, a crescut cu doar 1,7% faţă de cel din sondajele de audienţă din vară.
Posturile de radio îşi caută ascultătorii

Adevărul anunţă şi o nouă colecţie de filme, începând de vineri, 6 februarie, când ziarul se va vinde împreună cu DVD-ul „Jandarmul din Saint Tropez”. Seria completă „Jandarmii” va fi distribuită cititorilor în fiecare vineri, până pe 13 martie, când va apărea ultimul film.
Seria „Jandarmii” cu Louis de Funès, numai cu „Adevărul”

Pavel Stancev, fostul director general al HBO România, între 1997 şi 2002, a fost numit chief executive officer al Kanal D, scriu Business Standard şi adplayers.ro. Pavel Stancev s-a născut la Sofia şi este licenţiat în jurnalism, la Paris. În ultimii 16 ani, a ocupat poziţii de conducere în companii precum Ringier, Time Warner sau RTL Group. După 2002, când a plecat de la HBO România, el a fost CEO al RTL Televizia din Croaţia. În ultimii patru ani, Stanchev a fost CEO al Nova TV Bulgaria.
Business Standard - Pavel Stancev, de la HBO la Kanal D
adplayers.ro – “Îmi propun să facem faţă crizei financiare”

În ciuda crizei economice, finala campionatului de fotbal american, SuperBowl, a adus o cifră-record a încasărilor din publicitatea TV, relatează Cotidianul. NBC a făcut publică vânzarea unui spaţiu publicitar mai mare decât cel de anul trecut, în valoare de 261 de milioane de dolari pentru ziua transmisiunii (duminică - n.r.), dintre care 206 milioane de dolari în timpul meciului
Brandurile General Motors şi Ford au lipsit de la SuperBowl

Record de articole de PR pentru trustul Intact în Financiarul, cotidianul economic al grupului: trei articole promovează mediile din trust. Astfel, "Duminica în familie a spulberat concurenţa", "Audienţa Romantic FM este peste cea a Pro FM şi Europa FM", iar "Intact Interactive a devenit regia on-line numarul 1, după preluarea GSP.ro". Există totuşi şi un articol dezinteresat:
417,53 mil. lei de la Bugetul de stat pentru TVR, SRR, CNA si Agerpres

Planul regiei de publicitate online Boom pentru a acoperi pierderile înregistrate după ce a pierdut mai multe site-uri din portofoliu este să "muncim mai mult pentru site-uri mai puţine", spune directorul executiv al Boom, Valentin Oeru, într-un interviu acordat HotNews. Mai mulţi publisheri online au anunţat, în ultimele săptămâni, că întrerup parteneriatele de exclusivitate cu Boom. Cel mai recent a fost Gazeta Online.
Valentin Oeru, Boom: Decizia unor publisheri online de a-şi internaliza vânzările sau de a renunţa la contracte de exclusivitate e greşită

Piaţa de mobile marketing din România pe anul 2007 a fost estimată la 1,2 milioane de euro, iar cea din 2008, la 1,5 - 1,8 milioane de euro, potrivit Voxline Communication, companie specializată în marketing mobil şi aplicaţii pentru reţele de telefonie, citată de iaa.ro. Pentru acest an, se estimează că piaţa de mobile marketing se va situa în jurul cifrei de 2 milioane de euro.
Mobile marketing, în creştere şi în 2009

Cotidianul american Los Angeles Times, aflat oficial, din decembrie anul trecut, în pragul falimentului, a anunţat reducerea a 300 de posturi, dintre care 70 de jurnalişti, scrie 9am. După numeroasele concedieri făcute de LA Times, echipa ziarului mai are doar 600 de angajaţi, faţă de 1.200 câţi avea în 2001.
LA Times concediază încă 300 de angajaţi

FOTO: adplayers.ro

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus