“Cum repornim publicitatea” este numele noii oferte de publicitate lansate de Publimedia, divizia de publishing a Mediapro. Principul de bază: pentru un număr de apariţii cumpărate se oferă un număr de apariţii similar ca bonus. Evident, în anumite condiţii.
Iată condiţiile pentru a beneficia de oferta 2 în 1:
- pentru clienţii care oferă exclusivitate în publicaţiile Mediapro sau cheltuie peste 70% din bugetul unei campanii în aceste titluri.
- pentru clienţii care vor alege publicaţiile Mediapro în intervalul mai-septembrie.
- pentru publicaţiile lunare, apariţiile bonus se acordă în aceeaşi ediţie.
- nu se aplică în cazul proiectelor speciale şi inserturilor
Portofoliul Publimedia cuprinde 15 publicaţii, printre care:
- Ziarul Financiar
- Business Magazin
- Gândul
- ProTV Magazin
- Pro Sport
- The One
- Ce se întâmplă, doctore?
- Pro Motor
Comentarii