Şerban Huidu, într-un interviu acordat Daily Business: „Televiziunile sunt foarte dezbinate. În mod normal, piaţa nu ar fi trebuit să scadă aşa, ci mult mai puţin. Din punct de vedere al inserţiilor, nu e aşa o mare scădere. Al banilor, în schimb, da.”
Din interviu:
- Noi nu prea intrăm în conflicte decât cu cei care ne ajută să ne exemplificăm ideile şi discursul. Când ne înjură Oana Zăvoranu ne este foarte bine. Dacă ne-ar înjura sau ar spune ceva "de bine" în stilu-i caracterisc Dinescu sau Hurezeanu, am avea o problemă. Ne-ar fi destul de greu.
- Dan Diaconescu este probabil omul cu cea mai bolnavă imaginaţie. Eu nu cred că există cineva care să aibă mai multă imaginaţie, în televiziune. Şi gândiţi-vă că a făcut senzaţie cu un apartament şi 3 camere de filmat.
- Deşi nu este văzută ca cea mai tare televiziune din piaţă, din punct de vedere financiar Prima TV este foarte disciplinată. Şi singura televiziune independentă de pe piaţă.
Şerban Huidu despre concurenţă: "După ce ne intentau procese, veneau cu ofertele de angajare"
Pachetul de legi privind reforma posturilor publice de radio şi televiziune a fost respins de deputaţi, relatează HotNews. Iniţiativa legislativă a fost depusă şi promovată de deputatul PD-L Raluca Turcan şi prevedea modificarea legii de organizare şi funcţionare a TVR şi SRR. Miza este păstrarea actualei conduceri a televiziunii şi radioului public până după alegerile prezidenţiale. Raluca Turcan, despre vot: “Aţi semnat sentinţa ca Televiziunea Publică să devină PSD SRL.”
PSD, PNL şi UDMR au respins reforma legii de funcţionare a televiziunii şi radioului public
A început la 10:15 dimineaţa, “dar ar fi trebuit să înceapă mai devreme, poate cu cîţiva ani”, spune Dan Grigore, îşi începe Cătălin Tolontan Reportajul la CNA. Un material care punctează dezbaterea aprinsă de ieri, pornită de la întrebarea GSP: “Este legal ca MTS că cumpere ştiri şi reportaje pe televiziuni, nemarcate cu publicitate?” Întrebarea se alege cu o declaraţie: “nici o autoritate publică nu are voie să imixtioneze în conţinutul editorial al televiziunilor”. Ştirile plătite nu pot fi dovedite. Însă spotul de promovare a evenimentelor de 2 mai nu este în regulă.
Toţi cei din Consiliu au văzut spotul plătit de MTS, care teoretic a promovat evenimentele de 2 Mai. Televiziunile sînt sancţionate cu avertisment. A fost spot politic. Practic, prin acest vot, CNA consacră faptul că Monica Iacob-Ridzi a plătit din banii MTS un spot de promovare politică personală.
Reportaj la CNA
A „demarat“ cu un Oltcit şi şi-a încheiat cariera în Porsche Cayenne. Drumul Mihaelei Rădulescu de la anonimat la celebritate este presărat cu nume de bărbaţi influenţi, scandaluri şi bani, scrie Adevărul. Foarte mulţi bani! Ultima ediţie a emisiunii „Duminica în familie“, realizată în oraşul natal cu bani de la buget, a vrut să fie o întoarcere la origini a vedetei.„Nu m-am gândit vreodată că plec cu trenul din Piatra Neamţ şi mă întorc cu Porsche-ul“, a spus ea. Adevărul reconstituie traseul „de la tren la Porsche“ al Mihaelei Rădulescu.
Traseul Mihaelei de la tren la Porsche
Consiliul Naţional al Audiovizualului a amendat postul public de televiziune cu 2.500 de lei pentru emisiunea "Ediţie specială" din 16 iunie, când moderatorul Sorin Burtea şi invitaţii săi au atacat dur proiectul de lege privind reorganizarea posturilor publice de radio şi televiziune, scrie HotNews. Membrii CNA au apreciat că emisiunea ridică probleme de informare corectă, de imparţialitate a moderatorului şi de lipsă de pluralism.
TVR - amendată de CNA pentru emisiunea care a infierat proiectul de lege privind reorganizarea posturilor publice
Românii sunt îndemnaţi să trăiască sănătos printr-o campanie, notează Adevărul. Campania lansată de Asociaţia Publicitarilor şi CNA are un buget de aproximativ 300.000 de euro. Prima fază a programului constă într-o cercetare ce vrea să stabilească stilul de viaţă al românilor. Bugetul campaniei din acest an este de 280.000 – 300.000 de euro, în timp ce în 2008 au fost investiţi aproximativ 300.000 de euro.
Românii, îndemnaţi să trăiască sănătos
După semnarea parteneriatului strategic de afiliere cu una dintre cele mai cunoscute reţele de publicitate din Europa, Springer&Jacoby, prin care agenţia de comunicare full-service Babel Communications devine Springer&Jacoby România, agenţia locală se află deja în licitaţie pentru un client important din telecom, a declarat pentru Business Standard Raluca Simu, managing partner al Springer&Jacoby România. Afilierea Babel cu Springer&Jacoby este notată şi de Wall-Street şi Daily Business.
Business Standard: Babel devine Springer&Jacoby şi e în licitaţie pentru un client din telecom
Wall-Street: Babel Communications se afiliază reţelei germane Springer&Jacoby
Daily Business: Babel Communications devine Springer&Jacoby România
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roHollywoodul şi industria entertainmentului, în general, transformă situaţia financiară globală în subiect de filme şi emisiuni: de la continuarea „Wall Street“ la reality show-uri cu concediaţi, observă Cotidianul. Oliver Stone îl readuce la viaţă pe finanţistul corupt Gordon Gekko într-o continuare a controversatului „Wall Street“ (1987). În ceea ce priveşte televiziunea, până şi Homer Simpson deplânge vânzarea propriei case după ce nu mai poate să plătească ipoteca. Scenariştii serialului „Betty cea urâtă” au inclus şi ei scene de concedieri.
Americanii, inspiraţi de criză
Comentarii