Trei dintre site-urile Prima TV – primatv.ro, mondenii.ro şi cireasadepetort.ro vor fi vândute şi de regia F5 X-media, parte a grupului Realitatea Caţavencu.
Cătălina Bălăşoiu, New Media Manager Prima TV, a explicat pentru paginademedia.ro că nu este vorba de un contract exclusiv. Publicitatea celor trei site-uri va fi vândută, în acelaşi timp, şi de Prima TV şi de F5. Al patrulea site al Prima TV – cronicacarcotasilor.ro, rămâne în administrarea exclusivă a postului TV.
Site-urile Prima TV vor consolida pachetul online din categoria “divertisment” vândut de F5: RadioGuerrilla.ro, 24FUN.ro, HEYO.ro, Metropotam.ro, Dob.ro, Invita.ro, 100eyes.ro, Coolio.ro şi Sexercitii.ro. Tot la capitolul divertisment, în portofoliul F5 a intrat şi FisierulMeu.ro.
Dragoş Gurăroşie, director executiv F5 X-media, vine cu detalii despre pachetul oferit. Înainte de poziţia la F5, Gurăroşie a fost, până în noiembrie 2008, New Media Manager Prima TV.
“Odată cu includerea în portofoliu a celor patru website-uri, F5 X-Media asigură utilizatorilor mai mult conţinut video de calitate şi entertainment, în timp ce advertiserii beneficiază de un volum considerabil mai mare de vizitatori unici şi, mai ales, de noi oportunităţi cross-media şi neconvenţionale de asociere cu acest conţinut şi, în consecinţă, de mai multe şanse de atingere a publicului ţintă”.
Prima TV a început să îşi dezvolte componenta online anul trecut. Până în toamnă, singurul site era cel oficial al postului TV. Ulterior, au apărut cronicacarcotasilor.ro şi mondenii.ro (în octombrie 2008), iar în primăvară a fost lansat cireasadepetort.ro.
"Ne propunem să dezvoltăm microsite-uri pe emisiunile care fac audienţe pe TV", declară Cătălina Bălăşoiu. Cel mai avansat proiect online este cel dedicat serialului Trăsniţi în NATO.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu