Agenţia Best Advertising, în parteneriat cu Optimedia au fost declaraţi câştigători ai licitaţiei pentru pentru campania media internă Turist în România, pentru care Ministerul Turismului a alocat 924.000 de euro. În urmă cu o jumătate de oră, agenţiile de publicitate participante au fost anunţate oficial de rezultat de Ministerul Turismului.
Paginademedia.ro a anunţat încă de săptămâna trecută, AICI, că parteneriatul Best – Optimedia este favorit. Banii vor fi repartizaţi astfel: 415.000 de euro pe Pro TV, 320.000 pe Realitatea TV şi 184.000 pe Antena 3.
Best Advertising - Optimedia se ocupă şi de promovarea Ministerului Turismului pe CNN. Astfel, campania “Romania - land of choice” va intra pe CNN prin intermediul celor două agenţii. Bugetul pentru CNN este de 334.000 de euro, fără TVA.
Voi reveni cu amănunte.
Citiţi şi:
- Best Advertising - Optimedia, favorite pentru campania Turist în România
- De la Udrea pentru televiziuni: 415.000 de euro pentru Pro TV, 320.000 pentru Realitatea TV şi 184.000 pentru Antena 3
Trimite un comentariu