ACTUALIZARE: Laurenţiu Ionete, manager CLIR Media, regia care administrează spaţiul publicitar al Antenei 3, îşi reînnoieşte declaraţia dată acum o săptămână pentru paginademedia.ro: "în condiţiile actuale de preţ, Antena 3 nu va difuza campania." "Nu acceptăm ca preţul produsului nostru să fie fixat aleatoriu de către terţi", spune Ionete.
Publicitate
Pro TV anunţă că nu va difuza campania Turist în România, la preţurile cu care parteneriatul Best Advertising – Optimedia a câştigat licitaţia de la Ministerul Turismului pentru promovare internă a programului Turist în România. Declaraţia îi aparţine directorului de vânzări Pro TV SA Zoe Vasilescu şi a fost făcută pentru paginademedia.ro.
Decizia postului vine la scurt timp după ce Realitatea TV, prin Sorin Enache, a declarat în exclusivitate pentru paginademedia.ro că nu va difuza campania. Ambele posturi TV au aceeaşi explicaţie: preţuri ridicol de mici, sub preţul pieţei
Zoe Vasilescu, pentru paginademedia.ro:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro“ Până acum nu am fost contactaţi de aceste agenţii, nici ca să ne ceară un preţ pentru a participa la licitaţia publică, nici pentru a ne anunţa că au câştigat şi doresc să difuzeze campania. Preţul propus ministerului pe baza căruia înţelegem că s-a şi câştigat licitaţia este ridicol de mic pentru Pro TV.”
Trimite un comentariu