Skip to main content

Revista presei media – 1 iulie

 

Publicitate

Închiderea ediţiilor tipărite ale publicaţiilor locale editate de Publimedia International, divizia de print a MediaPro deschide în piaţă mari oportunităţi pentru concurenţi, care încearcă să atragă de partea lor veniturile din publicitate înregistrate de Clujeanul, Hunedoreanul, Ieşeanul şi Bihoreanul, estimate pentru primele cinci luni din acest an la circa 400.000 de euro net, analizează Business Standard. Pe de altă parte, specialiştii din media consideră că dispariţia unor astfel de publicaţii locale importante duce la scăderea calităţii presei şi la deprofesionalizarea jurnaliştilor.

Localele Publimedia lasă loc de advertising de 400.000€

locale-publimedia-standard

Mircea BadeaIon Cristoiu a realizat duminică un interviu cu Elena Udrea, pe care Mircea Badea l-a ironizat în aceeaşi seară. Cristoiu a reacţionat marţi într-un editorial publicat în Jurnalul National, în care îl acuză pe Badea că înjură la comandă şi că "şedea pe canapea şi-şi mirosea subţiorile". Badea i-a răspuns pe blog că "măcar nu primesc ordine să pup în cur". Disputa dintre Ion Cristoiu şi Mircea Badea este relatată de Adevărul, Evenimentul zilei, Gândul şi HotNews. Şi Cătălin Tolontan face o analiză a conflictului.

Foto: Gândul

Frământările din TVR se amplifică după loviturile primite de conducerea acestei instituţii în ultima perioadă, notează HotNews: două sancţiuni CNA, acuzaţii de abuz şi de amestec politic în activitatea editorială. Mingea se află, acum, în terenul conducerii TVR. Postul rezistă mustrărilor CNA, contestând deja o somaţie la Curtea de Apel. Iar în cazul acuzaţiilor de abuz aduse şefilor Televiziunii publice de directorul TVR Timişoara, conducerea de la Bucureşti a instituţiei se abţine să comenteze.
Cresc tensiunile în televiziunea publică. TVR contestă deciziile CNA, intră pe fir sindicaliştii

Criza economică a întors companiile din domeniul producţiei publicitare la nivelul anului 2007, observă Financiarul. După primele şase luni, companiile de producţie publicitară înregistrează scăderi cuprinse între 25%-50% ale cifrei de afaceri. Anul trecut, companiile care activează pe piaţa producţiei publicitare înregistrau un boom, cu creşteri de până la 60% ale cifrei de afaceri.
Piaţa producţiei publicitare scade cu până la 50% în 2009

Grupul Cosmote a semnat acordul de achiziţie a 100% din acţiunile Telemobil SA, operatorul reţelei Zapp România, pentru suma totală de 207 milioane de euro, din care 61 de milioane de euro reprezintă contravaloarea acţiunilor, scrie Adevărul. Cosmote va prelua, în acelaşi timp, şi datoriile şi obligaţiile Zapp, estimate la aproximativ 146 milioane de euro, dintre care majoritatea vizează extinderea reţelelor 3G şi CDMA.
Grupul Cosmote a achiziţionat Zapp România

Ramona Bădescu va fi partenera de prezentare a lui Pepe la “100% adevărat”, show-ul de “un milion de euro pe ediţie”, care se va difuza din luna iulie la televiziunea lui Dan Diaconescu, la relansarea OTV, scrie Cotidianul.
Ramona Bădescu a ajuns vedetă OTV

În 24 de ore de la decesul artistului, peste 5 milioane de minute din timpii de emisie ai televiziunilor din întreaga lume au fost dedicate dispariţiei lui Michael Jackson, potrivit studiului Influence Communication, citat de Jurnalul naţional. După două zile de la trecerea în nefiinţă a starului american, ziarele din întreaga lume au publicat 120.000 de articole pe această temă. Din 160 de ţări analizate, în doar 12 nu a fost ştirea zilei. Printre acestea: China, Iran, Rusia, Arabia Saudită, Honduras şi provincia canadiană Quebec.
120.000 de articole despre Michael în două zile

Revista OK! a plătit o jumătate de milion de dolari pentru a avea drepturi exclusive asupra unei fotografii cu Michael Jackson în timp ce paramedicii încercau să îl resusciteze, informează NewsIn, citând Brand Republic, relatează Cotidianul. Reprezentanţii revistei susţin că această fotografie ar fi ultima care îl înfăţişează pe Michael Jackson în viaţă.
Revista “OK!” a plătit 500.000 de dolari pentru ultima fotografie cu Michael Jackson

YouTube a lansat Reporters’ Center, un canal video pentru publicul interesat să înveţe mai multe despre munca de reporter şi despre ştirile de ultimă oră, anunţă brandrepublic.com, citat de Wall-Street. Personaje cunoscute din media americane vorbesc despre verificarea informaţiilor, etică, distribuţie, redactarea de propuneri de subiecte sau filmatul cu telefonul mobil. Despre jurnalismul de investigaţie vorbeşte Bob Woodward de la Washington Post, unul dintre jurnaliştii care au declanşat scandalul Watergate.
YouTube a lansat un canal de jurnalism cetăţenesc

Oficialii televiziunii publice britanice BBC au anunţat că vor da publicităţii salariile a 100 dintre executivii de top care conduc instituţia. Decizia BBC vine pe fondul dorinţei opiniei publice britanice pentru mai multă transparenţă în rândul plătitorilor de taxe.
BBC va da publicităţii salariile managerilor de top

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus