Compania americană CME, care deţine în România posturile Pro TV, Pro TV Internaţional, Acasă TV, Pro Cinema, Sport.ro şi MTV, a înregistrat în cel de-al doilea trimestru al anului o diminuare a veniturilor de la 304,8 milioane de dolari (în al doilea trimestru din 2008) la 186,1 milioane de dolari, scriu Adevărul, HotNews şi Business Standard.
În prima jumătate a anului, veniturile nete au scăzut cu 38%, ajungând de la 527,8 milioane de dolari, cât raportase pentru perioada ianuarie – iunie 2008, la 327,4 milioane de dolari. „Piaţa de publicitate a revenit la nivelul celei din 2007. Acesta a fost un proces dureros pentru noi şi pentru acţionarii noştri“, a declarat Adrian Sârbu.
Operaţiunile din România au înregistrat venituri nete de 48,84 milioane de dolari, comparativ cu 79,84 de milioane în perioada similară a anului trecut. Datele financiare ale CME au fost publicate şi de Wall-Street şi Daily Business.
Adevărul: Veniturile companiei-mamă a Pro TV, în cădere
HotNews: Veniturile CME în România au scăzut cu aproape 40% în al doilea trimestru, la 48,84 milioane dolari
Business Standard: Câştigul Pro TV scade cu 39,1 mil. dolari într-o jumătate de an
Contractul încheiat de Ministerul Turismului cu două agenţii de publicitate pentru derularea campaniei Turist în România înfurie televiziunile vizate să difuzeze spoturile. Pro TV, Realitatea TV şi Antena 3 spun că ar lua bani prea puţini şi că nu vor da nicio reclamă, scrie Cotidianul, care citează interviul acordat în exclusivitate pentru paginademedia.ro de Marian Străchinescu, director general Best Advertising.
Udrea a dat milionul de euro unei agenţii de chilipiruri
Este regretabil faptul că mai multe televiziuni din România susţin că nu vor difuza, "pentru un preţ atât de mic", spoturile de promovare pe plan intern a destinaţiilor româneşti, după ce, în ultima lună, au criticat Ministerul Turismului (MT), în numele interesului naţional, pe tema costurilor de promovare a turismului românesc, se arată într-un comunicat de presă al MT, citat de Daily Business. Articolul citează şi informaţii paginademedia.ro
MT: Este regretabil că televiziunile nu vor să difuzeze spoturile "Turist în România"
Chiar dacă festivalul de comunicare online Internetics nu se numără printre cele mai profitabile proiecte ale Millenium Communications, directorul agenţiei, Andrei Borţun consideră că Internetul românesc a ajuns la nivelul la care are nevoie de mai multe competiţii. Borţun pregăteşte inaugurarea, în 2010, a unui festival pentru jurnaliştii online şi, “dacă piaţa se va dezmorţi”, a unei competiţii pentru business-urile de servicii online.
Bortun, Millenium Communications: Online-ul românesc are nevoie de mai multe competiţii
Agenţia Mediafax a lansat, ieri, o campanie cu durata de două luni, prin care clienţii fluxurilor de informaţii pentru presă şi pentru companii vor avea acces liber la toate produsele disponibile pe site-urile www.news.mediafax.biz, respectiv www.mediafax.biz, anunţă Gândul. Campania „Informaţie fără limite” are ca scop stimularea consumului de ştiri de interes general şi de afaceri într-o perioadă în care companiile au nevoie din ce în ce mai mare de informaţii relevante în timp real.
Campania se va desfăşura în perioada 29 iulie – 30 septembrie şi se adresează clienţilor mass-media şi de business care sunt abonaţi la cel puţin un flux Mediafax ce le este destinat.
Mediafax lansează campania „Informaţie fără limite”
Pe fondul majorării profitabilităţii în al doilea trimestru din 2009, după mai multe luni de pierderi, marile grupuri americane au înregistrat creşteri notabile la bursă, alimentând speranţele de evoluţie pe termen scurt şi mediu. Din rândul companiilor de presă, grupul american The New York Times conduce topul creşterilor bursiere. Preţul acţiunilor s-a majorat cu 16%, până la 7,71 dolari, cea mai mare valoare din decembrie şi până în prezent, arată boston.com, citat de Business Standard.
După profit, presa americană creşte pe bursă
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roProfitul holdingului Interpublic s-a depreciat puternic, cu până la 70% în al doilea trimestru al anului, pe fondul deciziei clienţilor de publicitate de a-şi reduce bugetele considerabil, notează Daily Business. Profitul raportat de grup în trimestrul doi s-a cifrat la 21 milioane dolari, faţă de 88 milioane dolari în perioada similară a anului trecut. Pe primele şase luni, Interpublic a cumulat pierderi: 53 de milioane de dolari, faţă de un profit de 18 milioane în 2008.
Profitul Interpublic s-a depreciat cu 70% în T2
Trimite un comentariu