Adrian Sârbu are un salariu anual de 1,8 milioane de dolari, după ce a fost promovat director executiv al Central European Media Enterprises (CME), grup american ce controlează compania Pro TV, scrie Business Standard, care citează o notă trimisă de CME către investitori. Ca director de operaţiuni, Adrian Sârbu primea până la promovare un salariu anual de 1,2 milioane de dolari.
Contractul lui Adrian Sârbu este semnat până la 13 decembrie 2013. În condiţiile în care Sârbu reuşeşte să depăşească obiectivele EBITDA stabilite, salariul anual al acestuia poate ajunge la 4,5 milioane de dolari.
Diferenţa dintre COO-ul şi CEO-ul Sârbu: 600.000 de dolari anual
Jurnalul naţional semnalează o mişcare de marketing a Gazetei sporturilor. După trei ani, B.U.G. Mafia se întoarce cu un album nou, o piesă şi un videoclip în premieră absolută. Albumul Viaţa Noastră, vol.2, se va distribui doar cu ziarul Gazeta Sporturilor, astăzi, la 7,99 lei. Conţine piese noi, dar şi melodii precum După blocuri, Străzile sau România.
Se lansează noul album B.U.G. MAFIA, în exclusivitate cu Gazeta Sporturilor
Aneta Bogdan, managing partner Brandient, dă în Wall-Street o replică la articolul din 7 august "Alina Sîmpetru, TBWA: Brandient încearcă eliminarea concurenţei". Licitaţia pentru brandul turistic de ţară, organizată de Ministerul Turismului, a fost blocată după ce patru agenţii au contestat finaliştii competiţiei, scria Wall-Street în 7 august. Dintre acestea, trei (printre care şi Brandient) au cerut descalificarea consorţiului format din TBWA\Merlin şi GfK România.
Din replica de acum a Anetei Bogdan: “Brandient nu va intra niciodată în polemici cu entităţi care nu respectă regulile şi practica de business a consultanţei. Între valorile noastre, corectitudinea, înţelepciunea şi respectul legii şi al industriei joacă un rol important. Ca leader de reputaţie şi de piaţă al acestei categorii de servicii specializate de consultanţă de brand, ne-am câştigat dreptul de a cere partenerilor cu care intenţionăm să facem afaceri un tratament etic, profesional şi de ţinută.”
“Pentru un astfel de proiect nu se pot califica decât companii capabile să transfere reputaţie şi încredere că proiectul va fi dus la bun sfârşit în termeni legali şi etici.”
Replica Anetei Bogdan
Gândul şi Evenimentul zilei scriu despre conflictul de la Radio Guerrilla, unde contractul lui Andrei Gheorghe a fost întrerupt.
Specialiştii de peste ocean cred că încasările din publicitate vor stagna în următoarea perioadă. Criza financiară a schimbat profund „faţa“ comunicării, precum şi comportamentul investitorilor în publicitate, dar şi pe cel al consumatorilor. Nu va fi mai bine, dar nici rău, şi, cel mai probabil, industria de publicitate nu va mai ajunge unde a fost odinioară. Cam aşa s-ar traduce estimările pentru cea de-a doua jumătate a acestui an, potrivit publicaţiei Advertising Age, citate de Adevărul. Despre studiu scrie şi Business Standard.
Adevărul: Publicitatea în SUA: mai rău de-atât nu se poate
Business Standard: Media nu va mai reveni la nivelul dinainte de criză
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roPublicis şi Microsoft Inc. au confirmat înţelegerea de vânzare a agenţiei digitale Razorfish, care va costa grupul media francez 530 de milioane de dolari, notează Financiarul. Tranzacţia dintre Publicis şi Microsoft s-a făcut în detrimentul celor doi ofertanţi - grupul britanic WPP Group şi cel japonez Dentsu - şi va conduce la sporirea prezenţei Publicis pe segmentul digital. Afacerea este punctată şi de Wall-Street şi Daily Business.
Publicis cumpără agenţia digitală Razorfish cu 530 de milioane de euro
Trimite un comentariu