Skip to main content

Luerzer, publicitarii şi un spot de senzaţie

 

Acum zece ani, Christian Luerzer, creatorul celebrei Luerzer’s Archive, ar fi umplut la refuz Sala Amfiteatru, la Teatrul Naţional. Luni, doar câteva zeci de publicitari au urmărit, plictisiţi, prezentarea lui de la festivalul ADOR.

Publicitate

Acum zece ani, publicitatea românească era în plină efervescenţă. Între timp, creativii au învăţat. Mult. Tot. Au ajuns la un nivel mult prea înalt. Se vede în reclamele geniale de pe TV. Pentru că, nu-i aşa, spoturile româneşti te lasă mască (găsiţi voi de ce).

Luerzer a vorbit despre cum sunt apreciate şi premiate reclamele. Şi a prezentat un spot absolut fabulos. Prin idee, execuţie şi mai ales prin mesaj. Nu din România.

Reclama Delirium, pentru Timberland

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Babacool Babacool
    Ioane, vezi-ti de treburile tale din ograda atunci. Nu are sens sa te plictisesti uitandu-te la ceva ce te depaseste.
  • ion ion
    problema la reclama asta este ca m-am plictisit dupa 10 secunde, e prea lung pt un spot publicitar
  • writeman writeman
    trist sa vina luerzer si sa aiba audienta asta. e o poveste destul de lunga cu ADOR si cu organizarea, dar in mare parte e si vina publicitarilor. am vazut cateva prezentari in fata juriului facute cu o silaaaa...
  • nicoleta nicoleta
    reclamele din romania sunt din ce in ce mai penibile si de prost gust. mai ales cele la bere si detergenti si mai nou...la romtelecom.
    imi place sa ma uit la reclame si sa ma amuz la cele comice, dar in ultima vreme nu mai am ce sa gust pe tv. imi plac totusi cele de la cosmote si orange.

Trimite un comentariu

sus