Acţionarii companiei Realitatea Programming, prin care Realitatea îşi internalizează vânzările sunt Sorin Enache, director general al grupului (49%) şi Realitatea Media (51%), scrie Adevărul.
Adevărul mai notează că firmele care vând spaţiile publicitare pentru grupurile de media Realitatea-Caţavencu (DBV Media House) şi Intact (CLIR Media) au rămas fără „pâine“ şi luptă pentru supravieţuire. Wall Street scrie că despărţirea de Realitatea-Caţavencu lasă regia DBV Media House cu 10% din rulaje.
Proiectele Business Standard Antreprenor şi Guvernul Privat au fost desemnate cele mai bune proiecte media integrate din lume, din rândul publicaţiilor cu tiraj sub 100.000 de exemplare, în cadrul competiţiei internaţionale XMA Cross Media Awards, scrie, pe larg, Business Standard. Ziarul a devenit singura publicaţie din România premiată de WAN-IFRA (World Association of Newspapers and News Publishers), gazda competiţiei şi una dintre cele mai prestigioase organizaţii de presă din lume.
Antreprenor şi Guvernul Privat, cele mai bune proiecte media integrate
„Ziarul care nu se găseşte la chioşcuri” este sloganul unui nou săptămânal, care va apărea în curând la Cluj-Napoca, scrie Capital. Mesagerul de Cluj se bazează pe o campanie agresivă de abonamente mizează ca soluţie alternativă de distribuţie pe automate de presă cumpărate din străinătate. Costul unui aparat, care merge pe acumulatori solari: 2.500 de euro, fără TVA.
Publisherul Mesagerului este Liviu Alexa, care deţine şi reţeaua online de ştiri locale citynews.ro. Apariţia Mesagerului de Cluj a fost anticipată de o agresivă campanie: circa 35.000 de clujeni au fost sunaţi pentru a li se face cunoscută lansarea ziarului. Ulterior, a fost tipărită o ediţie pilot într-un tiraj de 27.000 de exemplare, distribuite prin poştă.
Atac la firmele de distribuţie: primele automate de presă din România
Asociaţia Interactive Advertising Bureau România (IAB România) va lansa un cod de conduită pentru site-urile care vor să adere la proiectul de autoreglementare a industriei româneşti de internet, scriu Hotnews şi Business Standard. În plus, va fi adoptată o marcă de încredere efectivă, o vignetă care certifică respectarea acestui cod.
Codul de autoreglementare care stă la baza acestui proiect va fi adoptat la următoarea Adunare Generală a IAB România şi va fi prezentat pieţei online locale în cadrul evenimentului dedicat "Internet responsabil".
Business Standard: Cod de conduită pentru site-uri, de la IAB România
Hotnews: Asociaţia IAB România prezintă proiectul unei mărci de încredere pentru site-urile româneşti
Minorităţile vor avea propriu post de televiziune – Bah TV. În limba romani, cuvântul "bah" înseamnă "noroc". Noul canal a primit ieri licenţă şi va fi lansat în luna decembrie, anunţă Gândul. Este deţinut de societatea Centrum Consulting SRL din Târgu Jiu, care o are ca acţionar unic pe Gabriela Radu. La şedinţa CNA a participat şi Horia Enăşel, director de programe, om de televiziune care s-a implicat, printre altele, în lansarea Prima TV şi Naţional TV.
Noua televiziune va avea acoperire naţională, iar operaţiunile şi studioul vor fi la Bucureşti.
Minorităţile au televiziune de 600.000 de euro: Bah TV
Ursus a confirmat oficial mutarea contului de creaţie de la Publicis la Papaya Advertising, în urma unei licitaţii desfăşurate în vară, informează un comunicat al companiei, citat de Hotnews. Mutarea contului vine după opt ani de colaborare dintre Ursus şi agenţia Publicis. Berea Ursus este, începând din acest an, sponsorul oficial al echipei naţionale de fotbal.
Ursus anunţă oficial mutarea contului de creaţie de la Publicis la Papaya
Dan Medrea a fost numit Area CEO Grey România, Ucraina şi Bulgaria, iar Laura Tampa părăseşte agenţia, scriu IAA şi Wall Street. Până la numire, Dan Medrea, în vârstă de 36 de ani, a fost şeful Grey Ucraina şi Bulgaria. Din noua poziţie, va coordona zona din biroul de la Bucureşti.
IAA: Dan P. Medrea a fost numit Area CEO Grey România
Wall Street: Schimbare la vârful Grey România
Doi tineri întreprinzători din Germania au lansat, la Berlin, ceea ce ei au descris drept primul cotidian personalizat din Europa, o publicaţie realizată în funcţie de preferinţele cititorilor, imprimată pe hârtie şi livrată la domiciliu, anunţă AFP, citată de Evenimentul zilei.
Personalizarea publicaţiei se va face pe site-ul acesteia, www.niiu.de, unde fiecare potenţial cititor are posibilitatea de a selecta din categorii informaţiile pe care le doreşte: internaţionale, naţionale sau locale, jocuri, fragmente extrase de pe bloguri sau de pe site-uri ale reţelelor de socializare, meteo sau bursă
Primul ziar personalizat din Europa
Premierul Italiei, Silvio Berlusconi, plănuieşte o campanie de "ştiri pozitive" menită să oprească atacul presei internaţionale asupra sa, cu focus pe scandalurile sexuale din viaţa sa şi problemele pe care le are cu legea, scrie The Guardian, citat de Hotnews.
Nemulţumit de controlul direct şi indirect exercitat asupra presei din Italia, Berlusconi va înfiinţa în următoarea lună o unitate de lucru care va monitoriza toată presa externă, din Japonia în Peru, care acoperă subiecte legate de Italia şi de persoana sa.
Berlusconi vrea să lanseze o campanie de "ştiri pozitive" în presa străină
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roPiaţa mondială de publicitate va scădea cu 7,2% în 2009, după ce în 2008 a reuşit să se menţină stabilă, potrivit unui studiu al Institutului audiovizualului şi telecomunicaţiilor din Europa (Idate), citat de Les Echos şi preluat de Daily Business. Mai multe agenţii şi-au reviziut deja previziunile anuale. Astfel, Carat (grupul Aegis Media) se aşteaptă la o diminuare cu 9,8%, Grupul M (WPP) la o scădere de 5,5%, iar ZenithOptimedia (Publicis) la 8,5% scădere.
Piaţa mondială de publicitate, recul de 7,2% în 2009
Comentarii