Skip to main content

Revista presei media – 27 octombrie

 

Publicitate

cristian-petriceanu3Cristian Petriceanu, preşedinte IAB România, pentru WebPR.ro-Hotnews.ro, despre forţarea publicităţii pe anumite siteuri:

Toţi am trecut prin disperarea de a face bani şi prin dorinţa, poate legitimă pentru investitorii noştri, să facem bani. Dar cred că fiecare om creşte de la copilărie la adolescenţă şi apoi la maturitate şi, de la un moment dat, ca om matur, îţi dai seama de greşelile făcute în tinereţe, iar când ai copii vrei să le spui: "nu mai faceţi ce am făcut eu atunci".

WebPR publică şi declaraţiile lui Cristi Pârvan (vicepreşedinte IAB) şi ale lui Alin Popescu (AvocatNet) despre Codul de conduită în online. Despre Cod scriu şi Adevărul, HotNews şi Wall Street.

Codul de conduită pe Internet: Petriceanu, Popescu şi Pârvan despre noile reguli IAB, foamea de publicitate şi susţinerea industriei

Piata locală de monitorizare media va reuşi anul acesta să rămână aproape de nivelul valoric înregistrat anul trecut, adică aproximativ 5 milioane euro. Este un bun moment pentru companiile din domeniu să investească în diversificarea gamei de servicii şi să-şi întregească paleta de clienţi, consideră Miron Mateescu, director de marketing la Media Image Group, citat de Wall Street.
Piaţa de monitorizare media, ferită de criză: 5 milioane euro, în 2009

Acţiune caritabilă Tabu. Revista organizeată o sesiune de Sales al cărei scop este strângerea de bani pentru o operaţie complicată la care va fi supus tatăl unei angajate a revistei (Ecaterina Bordei, brand manager).

Demersul este găzduit de redactorulşef al revistei, Cristina Bazavan, pe blogul ei, AICI. Peste 50 de vedete au răspuns solicitării Tabu şi vor dona obiecte personale. Printre acestea: Andreea Berecleanu, Andrei Zaharescu, Lucian Mândruţă, Cătălin Botezatu, Adela Popescu şi Gabriela Vrânceanu Firea.
Vedetele donează pentru “Tabu”

Rezultatele financiare obţinute de grupurile europene de televiziune în prima jumătate a anului sunt, în unele cazuri, cu până la 58% mai mici decât în 2008, scrie Financiarul. Cu toate acestea, primele 10 posturi TV din Europa speră ca până la sfârşitul anului reducerea veniturilor să nu fie substanţială.

BBC Worldwide Ltd, divizie comercială a British Broadcasting Corporation (BBC), a înregistrat o creştere a veniturilor de 9,5%, până la 1,003.6 miliarde de lire sterline în anul fiscal 2008-2009, încheiat pe 31 martie a.c. Profitul a scăzut însă până la 85,7 milioane de lire sterline.
Top 10 grupuri TV din Europa a adunat 39,2 mld. €

financiarul-top-televiziuni

Toate posturile de radio din Marea Britanie ar putea fi disponibile pe internet în maximum două-trei luni, ca urmare a înfiinţării unui nou website, ce ar putea fi lansat de BBC şi RadioCentre, instituţia care se ocupă de reglementarea radiourilor private comerciale din Anglia, notează Business Standard.
Radiourile britanice, pe net din 2010

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • neagrigore neagrigore
    Foarte frumos întors din condei fraza cu copiii şi să nu faceţi ca mine în tinereţe. Ce să înţeleg că urmează acum, să dea banii înapoi?

Trimite un comentariu

sus