Skip to main content

Revista presei media – 7 octombrie

 

Publicitate

laurentiu-ionete1Subiectul media al zilei este divorţul dintre Antena 1 şi regia CLIR Media, condusă de Laurenţiu Ionete, despre care paginademedia.ro a scris ieri, AICI şi AICI. Internalizarea vânzărilor de publicitate ale Antenelor este notată de Adevărul, Jurnalul naţional, Business Standard, Hotnews, Wall Street, Daily Business şi IAA.

După 12 ani în care a vândut spaţiul de publicitate al televiziunilor din trustul Intact, Laurenţiu Ionete, acum director al regiei CLIR Media, pe care a înfiinţat-o în urmă cu trei ani, pierde din portofoliu, din 2010, toate suporturile media din trustul controlat de familia Voiculescu, excepţie făcând recent lansatul Radio ZU.

TVR a primit o amendă de 2500 de lei pentru modul părtinitor în favoarea PSD în care a reflectat revocarea lui Dan Nica din funcţia de ministru al Internelor, în jurnalul principal de ştiri din 30 septembrie, relatează Hotnews. Mai exact, postul public a difuzat doar punctele de vedere ale reprezentanţilor PSD şi niciunul de la PDL, dând dovadă de “abuz” şi “neprofesionalism”, după cum au spus mai mulţi membri CNA.
TVR 1, amendat cu 2500 de lei pentru atitudine părtinitoare în favoarea PSD

Chiar dacă produce elite atât din punct de vedere profesional, cât şi moral, societatea românească nu creează mediul în care acestea să comunice între ele şi cu restul comunităţii. Despre tipurile de elite şi rolul lor au discutat, împreuna cu cititorii Wall-Street, H.-R. Patapievici şi Cosmin Alexandru, invitaţii dezbaterii Wall-Street Live-Text.
Comunicarea - Următorul pas pentru elitele culturale, politice şi de business din România

Din 12 octombrie, Prima TV difuzează un nou serial de comedie, din distribuţia căruia fac parte Marinela Chelaru, Tudorel Filimon, Candid Stoica, Adrian Fetecău, Liana Maria Petrescu, Antonia Ionescu Micu, Luciana Popa şi Felix Dumitrescu, anunţă Gândul. "Fete de măritat" este un proiect care are în vizor o familie a zilelor noastre, formată din cinci membri: mama, tatăl şi trei fiice ajunse la vârsta măritişului.
„Fete de măritat”, un nou sitcom la Prima TV

Dacă în Marea Britanie internetul creşte şi a depăşit televiziunea la nivel de bugete de publicitate atrase, în SUA piaţa de publicitate online a scăzut în primul semestru cu 5,3%, până la 10,9 mld. dolari, potrivit raportului Interactive Advertising Bureau (IAB), citat de Business Standard.
Web-ul din SUA pierde bani din publicitate

Grupaj Hotnews: Autorităţile americane introduc noi reglementări ce obligă bloggerii să anunţe când primesc bani sau alte recompense pentru a susţine produse şi servicii. The Economist îşi schimbă sistemul de plată pentru conţinutul online săptămâna viitoare. ComScore intenţionează să concureze cu principalul sistem de măsurare a audienţelor online din Marea Britanie. Iar în SUA veniturile din publicitate online au scăzut cu 5,3% în primul semestru.
Pe scurt: Reguli noi pentru bloggerii americani, sistem nou de plată online la The Economist, dispute în măsurătorile online din Marea Britanie

La doar câteva zile după ce a recunoscut, în urma unui şantaj, chiar în timpul show-ului televizat că a întreţinut relaţii sexuale cu mai multe angajate din echipa sa, carismaticul David Letterman i-a cerut scuze soţiei, aseară, tot pe micul ecran, scrie AP, citat de Evenimentul zilei.
Scuze şi glume cu David Letterman

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus