Skip to main content

Revista presei media – 17 noiembrie

 

Publicitate

florin-calinescu-evzTeleviziunea de ştiri Vox News a început ieri emisia, la ora 16.00 cu un program restrâns, constând în trei emisiuni de câte trei ore realizate în direct, scrie Hotnews. Potrivit directorului Vox News, Emil Jascău, citat de Hotnews, televiziunea va trece la grila completă, în care programele de ştiri vor avea o pondere de 60-70%, până la sfârşitul anului.

Emisia a început cu cu emisiunea "România Vox Magazin", realizată de Nicoleta Cone în intervalul 16.00-19.00, urmată de "România în alb şi negru", emisiune realizată de Florin Călinescu şi Mbela Nzuzi. De la ora 22.00, Cristian Gava realizează emisiunea "Zece plus". Marţi, în prima parte a zilei, postul a programat reluări ale celor trei emisiuni, iar de la ora 16.00 acestea vor avea noi ediţii. (Foto: EVZ)

Noul post de ştiri Vox News începe să transmită luni, ora 16.00, cu trei emisiuni în direct

dan-diaconesc-db3Potrivit unui bilanţ al CNA, OTV este cel mai sancţionat post tv în 2009. Televiziunea lui Dan Diaconescu a primit, de la începutul anului şi până în prezent, 27 de amenzi, în cuantum de 342.500 lei, scrie Jurnalul naţional.

CNA a publicat o situaţie privind sancţiunile aplicate posturilor de televiziune din Bucureşti în acest an. Potrivit bilanţului, CNA a acordat, de la începutul anului 2009 şi până la data de 13 noiembrie, 101 amenzi doar televiziunilor centrale, în cuantum total de 1.075.000 de lei (circa 250.580 de euro).
OTV, cel mai sancţionat post tv în 2009

BRAT se pregăteşte să lanseze serviciul de monitorizare a investiţiilor în mediul online şi să închida astfel cercul, completând datele de audienţă şi trafic pe care le livrează în prezent cu cele privind investiţiile, anunţă Financiarul. Cel mai probabil, membrii BRAT vor avea la îndemână, pentru început, datele privind numărul campaniilor şi al afişărilor, compania care ar putea furniza aceste date fiind Spring, care măsoară pentru SATI traficul şi audienţa pe internet.
Monitorizarea publicităţii online costă membrii BRAT 40.000 de euro anual

murdoch7Zilele trecute, magnatul News Corp., Rupert Murdoch, declara că ar putea să scoată site-urile pe care le deţine din motorul de căutare. Anunţul lui Murdoch a împărţit publicul în două: unii îl văd ca pe un nebun, iar alţii ca pe un vizionar. Poate supravieţui un site fără Google?, întreabă Adevărul. Ziarul a pus întrebarea câtorva specialişti ai netului autohton.

În viziunea lui Dragoş Novac, Managing Director Metropotam, în cazul României, mai mult de jumătate din audienţa publicaţiilor online vine prin motoarele de căutare. Novac crede că cel puţin în următorii ani modelul publisherilor se va baza în continuare foarte mult pe Google, mai ales în România.
Există viaţă fără Google?

clarkson3-l1Emisiunea auto Top Gear filmată în urmă cu două luni în România a fost transmisă, duminică, pe canalul britanic BBC. Pe lângă bolizii care i-au făcut pe mulţi să ofteze când au traversat Bucureştiul, în episodul „Decapotabile în România” a fost prezentat şi ziarul Evenimentul zilei, scrie ... Evenimentul zilei. Protagoniştii au făcut glume pe seama fotografiilor surprinse de reporterii EVZ pe Transfăgărăşan.

Cele trei vedete de la Top GearJeremy Clarkson, Richard Hammond şi James May au fost fotografiate pe Transfăgărăşan şi de paginademedia.ro, într-un fotoreportaj de excepţie pe care îl puteţi găsi AICI.
EVZ, printre bolizii de la „Top Gear”

Piaţa de publicitate online din Europa va înregistra în 2010 o creştere de 7,6%, potrivit unui studiu dat publicităţii de European Interactive Advertising Association, citat de Business Standard, Evenimentul zilei şi Wall Street. Pentru 2011, creşterea previzionată este de 15%.

Dintre profesioniştii în marketing chestionaţi, 96% consideră că publicitatea online este “esenţială” sau “în creştere”, în timp ce 84% dintre aceştia s-au arătat mulţumiţi de performanţele pe care le poate genera online-ul. Studiul mai arată o creştere cu 29%, până la 36%, a numărului celor care au crescut importanţa mediului online, pentru a profita de avantajele oferite de aceasta în atingerea publicului-ţintă, pe durata crizei economice.
Business Standard: Piaţa de publicitate din Europa, creştere de 7,6% în 2010
EVZ: Publicitatea online, în creştere
Wall Street: Studiu: Publicitatea online va creste cu 7,6% in 2010

O reclamă pentru brand-ul de apă plată Evian, cu bebeluşi pe role protagonişti, a intrat în Cartea Recordurilor, fiind cea mai vizionată reclamă lansată pe online, cu peste 45 milioane de vizualizari, scrie Brand Republic, citat de Hotnews şi Daily Business. Calculul s-a efectual până pe data de 9 noiembrie. Campania a fost realizată de agenţia BETC Euro RSCG.
Hotnews: Viralele Evian cu bebeluşi pe role - cea mai vizualizată campanie publicitară online
Daily Business: Cea mai accesată reclamă pe online a intrat în Cartea Recordurilor, cu 45 mil. vizualizări

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus