Schimbările din trustul Realitatea-Caţavencu, anunţate în exclusivitate de paginademedia.ro, au reprezentat cele mai importante subiecte media ale zilei. Au scris pe larg despre acest subiect Adevărul, HotNews, Daily Business şi Wall Street.
Până la finalul lui 2011, Pro TV va renunţa, etapizat, la emisia a 16 staţii locale, unde va ramine o echipă minimă de editorial şi vânzări de publicitate, scrie Cătălin Tolontan pe blogul său. Contactată de HotNews.ro, Maria Apostol, directorul de comunicare al postului, a explicat că Pro TV pregăteste, astfel, trecerea la distribuţia exclusiv digitală, care se va face de la 1 ianuarie 2012, conform cerinţelor europene.
Pro TV se pregăteşte pentru digitalizarea din 2012, renunţând la emisia a 16 staţii locale
Printul e la pământ. În doar câteva săptămâni a fost "sărăcit" de 4 titluri. Totuşi, există editori care privesc cu prudenţă, dar şi cu optimism, anul 2010. Cosmina Noaghea (Publimedia), este de părere că publicitatea în presa tipărita va scădea cu 10% în 2010, în timp ce Răzvan Corneţeanu (Adevărul Holding), afirmă că va stagna, pentru că "nu mai are de unde să scadă". Aceste concluzii reies dintr-un articol realizat de Daily Business.
Varianta optimistă pentru presa pe hârtie: Un minus de până la 10% anul acesta
Ziarele din România, lovite de criză şi de boomul tehnologic, decredibilizate de moguli şi respinse de o populaţie care nu are tradiţia lecturii, se vor profesionaliza în zone de nişă, scrie Evenimentul zilei. Ziarul analizează căderea consumului de presă scrisă în ultimii 20 de ani.
Calitatea îndoielnică a conţinutului de presă, faptul că românii nu au o tradiţie în a consuma informaţie, criza economică ce-i împinge, printre altele, pe agenţii economici să-şi caute alte medii de comunicare, sau faptul că hârtia este pur şi simplu un suport depăşit în era internetului sau a revoluţiei 3D sunt posibile răspunsuri.
Presa moare, dar nu se predă
În ultimii ani, Societatea Română de Televiziune a consumat tot mai mulţi bani, însă audienţele au fost din ce în ce mai slabe, fiind posibil ca în 2009, televiziunea condusa de Alexandru Sassu să înregistreze pierderi record, pe fondul scăderii pieţei de publicitate şi al reducerii subvenţiilor de la buget. HotNews a realizat un articol despre prestaţia televiziunii publice.
Anual, românii “sponsorizează” TVR cu peste 120.000.000 euro. Ce primesc în schimb?
Dispariţia unor ziare este benefică, deoarece va pune în sfârşit presa în situaţia de a se descurca în parametrii economiei de piaţă, spune jurnalistul Ion Cristoiu, într-un interviu acordat pentru Wall-Street.
Ion Cristoiu: Presa a trait fără conştiinţa faptului că la un moment dat vine şi nota de plată a cheltuielilor
Wall-Street a stat de vorbă cu mai mulţi manageri de top, din afara domeniului media, pentru afla ce sfaturi şi idei au în privinţa situaţiei de acum a ziarelor. Printre cei intervievaţi se numără: Monica Tatoiu, director general Cosmetics Oriflame România şi Adrian Simionescu, manager Vienna Investment Trust.
Cum ar salva top managerii presa scrisă: Mihai Ghyka, Dragoş Dinu şi alţii
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roVeronica Mircea, care în ultimii doi ani a fost marketing director Toyota România, a preluat luna aceasta funcţia de director general al agenţiei de publicitate DraftFCB, potrivit unui comunicat de presă. Veronica Mircea a mai lucrat la această agenţie până în anul 2000, informează HotNews şi Wall-Street.
Veronica Mircea - director general Draftfcb
Schimbare la conducerea agenţiei de publicitate Draftfcb
Trimite un comentariu