Skip to main content

Revista presei media - 12 martie

 

Publicitate

romania-libera5România liberă, ziar care se relansează luni, 15 martie, anunţă un buget de 2,5 milioane de euro pentru campania de promovare, ce va dura până la sfârşitul anului. Sloganul campaniei este "Viaţa, ieşită din tipar", după cum reiese din machetele de presă scrisă, ce sugerează ideea de film al evenimentelor, pe diverse domenii. De creaţia publicitară s-a ocupat agenţia Cohn&Jansen, iar agenţia CMP, parte a grupului Medien Holding, ce editează România Liberă, se ocupă de componenţa de media, potrivit reprezentanţilor de marketing ai ziarului, notează HotNews, Wall-Street, Daily Business şi România liberă.

Radu Moraru, prezentatorul emisiunii Naşul difuzată de B1 TV, a spus în urmă cu două zile că s-a întâlnit cu Sorin Enache, directorul general al trustului Realitatea- Caţavencu, la CNA, unde acesta din urmă se afla pentru a plăti o amendă primită de OTV, scrie Evenimentul Zilei.

Sorin Enache îl contrazice pe „Naşul": „Nu e adevărat, nu am fost niciodată la CNA cu nicio sumă. Radu Moraru este foarte plin de imaginaţie. Nu am plătit niciodată, noi, vreo datorie a OTV la CNA pentru că Realitatea nu este acţionar la OTV. Sorin Ovidiu Vîntu o fi, Realitatea nu. Ştiu că Dan Diaconescu a făcut eforturi, acum vreo doi ani, să-şi plătească amenzile şi ştiu că şi le-a plătit la momentul respectiv, dar nu am avut nicio implicare operaţională. Şi nu avea cum să mă vadă pe mine plătind pentru că ele se plătesc prin bancă şi nu mă duceam eu cu sacul de bani la uşa CNA-ului”, a explicat Enache pentru EVZ.
Realitatea şi OTV sunt surori vitrege

Începând din luna martie, regia de vânzări Splendid Interactive administrează spaţiul publicitar al platformei de ştiri video online, dezvoltată în România de Future Media Network. Video News Network oferă soluţii de promovare prin furnizarea ştirilor video prezentate de agenţiile de presă NewsIn şi Thomson Reuters, ce pot fi accesate în site-urile partenere.
Splendid Interactive vinde publicitate pe platforma Video News Network

Regia de vânzări online ARBOinteractive a generat anul trecut vânzări de aproximativ trei milioane de euro, din care circa 20% au fost generate de hi5.com, site-ul cu traficul cel mai mare din România, cu peste 4,3 milioane de vizitatori unici în luna februarie, potrivit SATI.

Companiile au devenit obsedate de cum pot comunica cel mai eficient pe reţele sociale, cum pot folosi acest fenomen extraordinar. Pentru că, nu numai că sunt foarte mulţi utilizatori în reţelele sociale, dar ei petrec foarte mult timp acolo”, a declarat în cadrul unui interviu pentru Money.ro directorul regiei, Călin Rotăruş.
Interviu>> ARBOinteractive: hi5.com a generat 20% din vânzările totale ale regiei în 2009

Ioana Gheorghită a preluat poziţia de senior strategic planner la agenţia de publicitate GMP, potrivit unui comunicat de presă. Până acum, ea a lucrat în planning la agenţia Leo Burnett, unde s-a ocupat de branduri ca Petrom, Beck's, GE Money sau Citroen, scrie HotNews.
Ioana Gheorghiţă, ex-Leo Burnett, devine senior strategic planner GMP

Primele luni ale lui 2010 au adus pentru agenţia de marketing şi PR Headline trei noi parteneriate, încheiate cu Romsys, Standard Snacks şi Ecotic, pentru furnizarea de servicii de PR, comunicare şi consultanţă specializată, scrie Daily Business. "Este evident că relaţiile publice şi-au câştigat un loc important în strategiile de promovare ale companiilor. Acest an se pare că va aduce o dezgheţare a pieţei de PR", a declarat Mihaela Apetrei, senior manager Headline.
Agenţia de PR Headline a atras trei noi clienţi de la începutul anului

Presage | Public Relations & Public Affairs administrează, din februarie, contul de relaţii publice al companiei Oxigen Plus, activă pe piaţa echipamentelor medicale, au anunţat oficialii firmei de PR, care au precizat că au semnat un contract pe 1 an cu noul client, fără să divulge valoarea acestuia, notează Daily Business. Agentiei i-a fost încredinţat contul după o colaborare anterioară de 3 luni cu Gemisa Investments, grupul de investiţii care controlează compania Oxigen Plus.
După ce a stat 3 luni "în probe", Presage a semnat pe un an pentru PR-ul Oxigen Plus

Sex.com, domeniul web considerat a fi unul dintre cele mai scumpe din istorie, va fi vândut la licitaţie pentru un preţ începând de la 1 milion de dolari, informează Mediafax, care citează The Telegraph, citat de Ziarul Financiar. Domeniul a fost achiziţionat în 2006 pentru suma de 14 milioane de dolari de compania Escom, cu susţinere din partea unei bănci americane, DOM Partners LLC, dar recordul de atunci a fost depăşit de domeniul Insure.
Sex.com are şanse să devină cel mai scump domeniu internet din istorie

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Paul Mateescu Paul Mateescu
    "Viata, iesita din tipar"...

    Vad ca firmele noastre de publicitate inca nu au iesit din epoca jocurilor de cuvinte, simulacre de gandire creativa depasite pe alte meridiane. Dezamagitor si foarte in spiritul reclamelor la detergentzi si ciocolatzele.

Trimite un comentariu

sus