Astăzi se împlinesc 10 ani de când Şerban Huidu a pus bazele „Cronicii cârcotaşilor”, scrie Evenimentul Zilei. La sfârşitul anului 2009, conform datelor furnizate de GfK România, „cârcotaşii” înregistrau o medie de audienţă de 4,4 puncte de rating şi 10,6 procente cotă de piaţă, în targetul 18-49 de ani, notează EVZ.
Muzicianul Ducu Bertzi este propus de liberali în conducerea radioului public. Vicepreşedintele PNL Varujan Vosganian a declarat pentru Mediafax, că liberalii îl vor propune pentru un mandat de membru în Consiliul de Administraţie al SRR.
Liberalii îl propun pentru CA al SRR pe muzicianul Ducu Bertzi
Cotidianul The Washington Post şi-a învins anul acesta marele rival, The New York Times, câştigând patru premii Pulitzer, cu unul mai mult decât a primit publicaţia newyorkeză, notează Mediafax, Adevărul, Jurnalul Naţional şi România liberă. Anul acesta, prestigiosul premiu Pulitzer a răsplătit şi mediul online. Este vorba de site-ul de ştiri ProPublica, care a primit premiul Pulitzer pentru jurnalism de investigaţie şi site-ul San Francisco Chronicle (sfgate.com) pentru caricatură, potrivit România liberă.
Pe 15 aprilie, postul de radio Pro FM aniversează 17 ani, scrie Gândul. Sub deviza "E ziua ProFM şi facem ce vrem!", DJ-ii Sara şi Vintilă au pregătit un plan de bătaie. "Pentru că «E ziua ProFM», am conceput cu Sara o întreagă strategie. Tot ce pot să vă spun e că pe 15 aprilie avem multă treabă", a declarat George Vintilă.
Românii ascultă de 17 ani ProFM
Autoritatea naţională de reglementare în comunicaţii (ANCOM) a acordat companiei Pro TV, liderul pieţei locale de televiziune, avizul pentru a face teste cu transmisiuni TV în format tridimensional (3D), a declarat Cătălin Marinescu, preşedintele arbitrului telecom, potrivit publicaţiei Ziarul Financiar.
Marinescu, ANCOM: Pro TV are OK pentru teste cu tehnologia 3D
Oamenii au petrecut mai mult timp în faţa televizoarelor în anul marcat de criza economică, scrie Financiarul, care citează studiul „One Television Year in the World - 2010 edition”. Media zilnică de vizionare la nivel global a ajuns la peste trei ore, în timp ce telespectatorii români au zăbovit în plus două ore faţă de media globală. Sportul a fost unul dintre magneţii audienţei în 2009.
Petrecem 5,3 ore/zi la TV, cu un minut mai mult decât anul trecut şi cu 2 ore peste media globală
Austriaca Petra Hoyos este, de două luni încoace, şefa cu normă întreagă a agenţiei Scala JWT, pe care a fondat-o în urmă cu 15 ani. Principala provocare anul acesta: să îşi păstreze optimismul.
“Am pierdut o mare parte a business-ului într-o perioadă de timp foarte scurtă. E difcil pentru o companie să se adapteze, dar eu am mai trecut prin astfel de situaţii de 4-5 ori până acum: criza din Rusia, criza Internetului. Mereu sunt suişuri şi coborâşuri”, spune ea într-un interviu pentru Wall-Street.
INTERVIU: Întoarcerea fondatoarei Scala JWT
Daily Business a creat un scenariu ipotetic în care o companie locală, cu venituri de până în 3 mil. euro, activă pe piaţa produselor alimentare, pregăteşte lansarea unui nou brand de pufuleţi. Bugetul de media de care dispune pentru promovare: 100.000 euro. Iată care a fost soluţia Nicoletei Pădure, specialist media, până de curând managing director al agenţiei de media Media Direction, la provocarea Daily Business.
"Dat fiind faptul că avem de a face cu o campanie de lansare, vom avea nevoie să construim, puternic, awareness. Însă, partea de media trebuie ajutată de partea creativă, în sensul în care brandul trebuie să furnizeze un personaj memorabil, amuzant şi atrăgător pentru copiii care să fie reţinut cu uşurinţă", susţine Nicoleta Pădure.
Vând pufuleţi. Cum mă promovez eficient cu 100.000 euro? - Vezi ce scenarii media propun specialiştii
Reclamele la produse precum margarină, gumă de mestecat, sucuri sau dulciuri ar putea să nu mai fie difuzate la televizor. Astfel, spoturile publicitare care promovează alimente nesănătoase pentru copii vor fi interzise şi în România. Ţara noastră trebuia să adopte directiva UE încă de la sfârşitul anului trecut, lucru care nu s-a întâmplat, scrie Cotidianul.
Interzis la reclamele cu dulciuri şi margarină
Twitter şi-a prezentat modelul de advertising prin care vrea să facă bani şi va accepta anumite mesaje promoţionale pentru care companiile vor plăti astfel încât acestea să fie incluse în paginile ce afişează rezultatele căutării pentru utilizatori, informează HotNews, Money.ro şi Daily Business, care citează Reuters. Mesajele promoţionale vor ajunge, însă, doar la un mic procent dintre utilizatori.
După şase ani de mister, intrigi şi multe premii câştigate, seria „Lost: Naufragiaţii” îşi prezintă ultimul sezon, unde se va afla povestea fiecărui personaj, relatează Evenimentul Zilei. Primul episod din ultimul sezon al serialul „Lost: Naufragiaţii” se va difuza astăzi, în premieră şi exclusivitate, pe AXN, începând cu ora 21.00.
„Lost”, ultimul sezon
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roComitetul de organizare al Effie 2010 a ales câştigătorul concursului pentru crearea vizualului campaniei de comunicare pentru ediţia de anul acesta. Lucrarea castigatoare este “Efficiency counts”, iar echipa care a propus varianta castigatoare este formata din: Vlad Stoiculescu, Camelia Geangalau, Alexandru Jac – freelancers, potrivit IAA.ro. Brieful pentru crearea vizualului pe baza caruia va fi dezvoltata campania de comunicare Effie 2010 s-a adresat creativilor din intreaga comunitate de publicitate din Romania precum si studentilor, freelancer-ilor si tuturor persoanelor interesate de domeniul publicitatii. Din peste 100 de inscrieri - Varianta castigatoare a fost aleasa de catre Comitetul de Organizare Effie 2010 la sfarsitul saptamanii trecute.
A fost ales vizualul pentru campania de comunicare a Effie 2010
Prea multa aroganta, prea multa oftica la Huidu si prea putin umor.
Iar de amuzat de greselile din tv m-am lecuit atata timp cat gafele vin din emisiuni in direct.