Postul lui Sorin Ovidiu Vantu din Republica Moldova - Publika TV - începe să transmită astăzi, începând cu oră 7.00, scrie HotNews, care citează Unimedia. Publika TV este al doilea post de ştiri din Republica Moldova, după ce, pe 5 martie 2009, s-a lansat în eter Jurnal TV. Odată cu lansarea televiziunii de ştiri Publika TV va fi lansat şi portalul publika.md. De construirea site-ului şi elaborarea stregiei online a acestuia s-a ocupat divizia de new media a grupului Realitatea Caţavencu - F5, după cum a declarat pentru HotNews.ro, la finele anului trecut, Dragoş Stanca, directorul F5. Despre acelaşi subiect a mai scris şi Adevărul.
Peter Imre, directorul general Adevărul Holding, a declarat pentru Mediafax că nu va renunţa la publicaţiile şi colecţiile din trustul media, ci va "optimiza" proiectele existente, scopul său fiind ca Adevărul Holding să devină profitabil, după ce s-au investit în acesta peste 100 de milioane euro.
"Am să optimizez proiectele existente. A optimiza înseamnă, spre exemplu, a aduce publicitate la Adevărul de Seară, a tăia costurile, a revedea contractele de publicitate. Adevărul este unul dintre cei mai mari cumpărători de publicitate şi probabil că şi acesta este un lucru care poate fi optimizat (...) Chiar dacă unii încearcă să inducă falsa impresie că Adevărul nu este nici pompă de benzină şi nici fabrică de ţigări, proiectul este absolut la fel. Nu se vând la Adevărul rachete nucleare şi nici submarine, produsul este unul de consum de masă", a explicat Peter Imre.
Peter Imre: Nu renunţ la colecţiile şi publicaţiile din Adevărul
„Bătălia” de anul acesta în materie de audienţe, pentru weekendul de Paşte, a fost foarte strânsă, scrie Evenimentul Zilei. Potrivit datelor oferite de GfK România, Antena 1 şi Pro TV au înregistrat scoruri aproximativ egale, fiind urmate de televiziunea publică. În Noaptea de Înviere, românii au preferat însă postul din Pache Protopopescu. Aceleaşi posturi şi-au disputat „supremaţia” şi în seara de sâmbătă. Începând cu ora 20.15, emisiunea „Aş vrea eu”, difuzată pe Pro TV, a adunat 5,1% rating, în comparaţie cu Antena 1, care a înregistrat doar 3,8% rating, cu show-ul „În puii mei”. În ceea ce priveşte transmisiunea de la Slujba de Înviere, postul preferat de români a fost tot Pro-ul, cu 2,5 puncte de rating.
„SuperBingo” şi „Divertis” au împărţit frăţeşte masa de Paşte
La sfârşitul lui 2009, Pro Tv anunţa achiziţionarea formatului internaţional "Got Talent". În ultima vreme, zvonuri privind "distribuirea" Andreei Marin Bănică în rol de prezentatoral emisiunii au circulat insistent, scrie Gândul. "Presa a vorbit despre implicarea Andreei Marin Bănică în acest format în calitate de prezentator. Pentru formatul "Got Talent", Pro Tv nu caută un prezentator, din simplul motiv că acest format nu are un prezentator". Dacă va intra în grila de toamnă, asta înseamnă că "Dansez pentru tine" va lua o pauză? Specialistul în comunicare dă detalii în acest sens: "Da, este posibil să demareze în această toamnă, dar nu este sigur că acest lucru se va întâmpla. Difuzarea uneia dintre emisiuni nu o exclude pe cealaltă. Momentan, analizăm oportunitatea lansării formatului în această perioadă economică dificilă".
„Got Talent“ la Pro Tv, fără Andreea Marin
Televiziunea pentru copii Nickelodeon s-a lansat, din aprilie, în grila digitală - pachetele Medium şi Large - a companiei de comunicaţii prin cablu UPC România, notează Mediafax, Wall-Street şi Jurnalul Naţional.
Societatea Romană de Televiziune (SRTV) îşi asigură pentru un an echipamentele electronice la Omniasig în urmă unei licitaţii la care doar această societate a participat, valoarea primei ridicându-se la 146.034 lei fără TVA, potrivit Wall-Street care citează un comunicat al instituţiei.
Omniasig va asigura echipamentele TVR
Pe o piaţă a publicităţii marcată de scădere, marile grupuri autohtone de comunicare îşi propun majorarea profitului, scrie Financiarul. Anul crizei a marcat pentru grupul Centrade condus de Radu Florescu un profit în creştere cu 5% faţă de 2008. Florescu mai spune că, în 2010, furnizorii media nu au scăpat de presiunea preţurilor, pe TV fiind aşteptată o scădere de 5%-10%. După toate contractele semnate pot să spun că anul 2010 va fi mai bun decât anul trecut. Probabil vom avea anul acesta o creştere de 5%-10% a veniturilor pe tot grupul, subliniază Radu Florescu, CEO Centrade şi Saatchi&Saatchi.
Grupul Centrade vizează majorarea profitului cu 5%-10% în 2010
Bogdan Popovici, unul dintre personajele controversate ale peisajului de business autohton, a lansat în anul 2000 un proiect de presă curajos, Media On. Branduri că Banii Noştri, Eurolider, Insight Tarom sau Invest România au luat naştere în trustul lui Popovici. Astăzi, singurul brand cu tradiţie care i-a mai rămas, după falimentarea Media On în 2009, este Banii Noştri, proiect online susţinut de o mână de oameni, scrie Daily Business. Cu toate acestea, Carol Popa, project managerul Banii Noştri (BN) estimează pentru publicaţia de afaceri venituri totale de 500.000 euro, până la finalul lui 2010.
Căderea unui trust de presă: Ce-a mai rămas din MediaOn, compania media a lui Bogdan Popovici
Turcii de la casa de producţie Sinevizyon muncesc „la foc continuu“ pentru a realiza cel mai longeviv reality-show din România, difuzat de Kanal D în ultimii trei ani. Reporterul „Adevărul“ a urmărit echipa de peste 100 de persoane care lucrează zilnic pentru acest reality-show şi care funcţionează, după trei ani, ca un ceasornic. Programul este filmat în regim de „direct", adică fără oprire. Singura diferenţă este că unii angajaţi pleacă acasă mai devreme, nu stau până la miezul nopţii.
În casă la „Noră pentru mama“
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roZiarele şi revistele de peste Ocean nu se predau: se reinventează pentru a-şi păstra cititorii. Publicaţiile au început să adopte metode inedite de a face publicitate şi modele neconvenţionale de interacţiune cu publicul. De la filmuleţe inserate în paginile publicaţiilor la noile coperte 3D, presa scrisă de peste hotare a început să facă primii paşi spre o nouă abordare. Adevărul a trecut în revistă cele mai neobişnuite inovatii în materie de publicitate şi metode de a interacţiona cu publicul în ediţiile tipărite ale ziarelor. Cel mai recent exemplu este iniţiativa „New York Times" de a difuza pe site-ul publicaţiei imagini din şedinţele de redacţie, pentru a-şi apropia publicul.
Presa nu e moartă, presa se transformă
Trimite un comentariu