Regia ArboMedia lansează, săptămâna viitoare, proiectul ArboTV, prin care va vinde publicitate pentru posturile de televiziune locale.
La lansare, ArboTV va reprezenta 12 posturi de televiziune, urmând ca numărul acestora să crescă, după cum a declarat pentru paginademedia.ro Alin Alecu, director general adjunct ArboMedia.
“Până în luna martie, ArboTV îşi propune să vândă publicitate pentru 25 de staţii locale”, a spus Alin Alecu.
Cât va încasa din piaţa de publicitate TV?
“Previziunile noastre sunt că anul viitor putem atrage aproximativ un milion de euro din publicitate”, a declarat Alecu pentru paginademedia.ro.
Regia de publicitate ArboMedia administrează spaţiul publicitar pentru 37 de titluri de presă scrisă locală şi pentru posturi de radio care acoperă 30 de judeţe.
Alin Alecu:
“Este vorba de o consolidare a vânzărilor de publicitate ale ArboMedia pentru tot ce înseamnă media locală: radio, presă scrisă şi, acum televiziune.”
Calcuand consolidat pe radio, presa scrisa si televiziuni locale, ArboMedia estimeaza anul viitor incasari de aproximativ 3-3,5 milioane de euro.
ArboMedia nu a mai vândut publicitate TV de aproximativ 2-3 ani, cand s-a decis inchiderea departamentului TV. Ultimii clienti au fost Jetix si Hallmark. Perioada de glorie a ArboMedia in materie de televiziune a fost între anii 1999 – 2005, când regia se ocupa de spaţiul de publicitate ale canalelor TVR.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Asa ca nu mai comenatm...