Televiziunea 10 TV, coordonată de jurnalistul Radu Moraru, încearcă şă-şi atragă telespectatorii oferindu-le o mulţime de cadouri, uşor de obţinut. Această strategie a fost aplicată de Pro TV acum 15 ani, scrie Evenimentul Zilei.
Publicitate În cadrul matinalului "Morning Show" de la 10 TV, realizat zilnic de Dan Tudor şi Doria Ivan, de la ora 8.00, telespectatorii au avut ocazia să câştige numeroase plasme răspunzând la o întrebare banală.
Reînnoirea licenţelor de utilizare a frecvenţelor radio acordate ar putea fi condiţionată de plata către bugetul de stat a unei taxe de licenţă, notează Wall-Street.ro şi DailyBusiness.ro, care citează Mediafax. Cuantumul acestei taxe va fi stabilit, în mod individual, printr-o hotărâre a Guvernului, potrivit unui proiect de lege privind comunicaţiile prezentat de ANCOM. "Reînnoirea licenţelor de utilizare a frecvenţelor radio acordate se va face cu asigurarea posibilităţii Autorităţii Naţionale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) de revizuire a condiţiilor impuse la acordarea iniţială şi va putea fi condiţionată de plata către bugetul de stat a unei taxe de licenţă al cărei cuantum se stabileşte, în mod individual, prin hotărâre a Guvernului", se arată într-un comunicat al instituţiei.
Recesiunea globală şi digitalizarea reprezintă principalele provocări cu care agenţiile de media s-au confruntat în 2010 şi vor continua să o facă şi în 2011, scrie IAA, care citează declaraţiile unor reprezentanţi OMD România. “Dintre mediile de comunicare, credem că printul şi OOH-ul (out-of-home) au fost cele mai afectate în 2010”, a declarat Cristian Mucichescu pentru IAA.ro. Potrivit acestor estimări, piaţa locală de print a înregistrat în 2010 o scădere de peste 25% comparativ cu 2009, în condiţiile în care advertiserii şi-au direcţionat tot mai mult bugetul de print spre online. “Conform estimarilor Omnicom Media Group România, investiţiile în TV pe 2010 au scăzut cu aproximativ 15%, comparativ cu 2009, si credem ca trendul descendent va continua si in 2011”, a spus Nicu Laita, Media Director Omnicom Media Group Romania.
Ce ne aşteaptă anul viitor?
"Voluntar în România celor singuri" este noua campanie lansată de Prima TV ce vorbeşte despre importanţa voluntariatului în ziua de azi, scrie Evenimentul Zilei. Coordonatoarea proiectului este Cristina Ţopescu, prezentatoarea "Focusului", care povesteşte, într-un interviu acordat EVZ, cum a luat naştere această campanie, de ce e necesar ca oamenii să mai facă voluntariat şi satisfacţia pe care ţi-o oferă o astfel de activitate.
Cristina Ţopescu: "Va mai trece un timp până când în ţara noastră va exista o cultură a carităţii"
Omul de afaceri grec Ilias Papageorgiadis vrea să lanseze două televiziuni - Imobiliare TV şi Turism TV -, în acest sens solicitând Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA) două licenţe audiovizuale prin satelit, scrie Mediafax. Imobiliare TV şi Turism TV vor fi operate de societatea More Liason Services SRL din Bucureşti, al cărei asociat unic este Ilias Papageorgiadis, cetăţean grec.
Omul de afaceri Ilias Papageorgiadis vrea să lanseze televiziunile Imobiliare TV şi Turism TV
Attila Biro, ziarist HotNews.ro, a fost desemnat Cel mai eficient jurnalist de investigaţie la Premiile România Curată pe 2010, în urmă anchetei "Cum s-a dat de gol o primărie din Bistriţa-Năsăud: A postat pe internet un caiet de sarcini creat de singura firmă participanta la licitaţie". Juriul şi-a motivat alegerea astfel: "Pentru că numai el a reuşit să probeze ceea ce ştia toată lumea, că firma cîştigătoare a unei licitaţii publice în România este cea care scrie termenii de referinţă", scrie HotNews.ro.
VIDEO Attila Biro, ziarist HotNews.ro, desemnat Cel mai eficient jurnalist de investigaţie al anului 2010, la Premiile România Curată
Compania americană de discounturi online GroupOn a intrat în România cu un site beta plin de greşeli de scriere, însă asta nu-l împiedică pe şeful filialei locale să spună că va domina piaţa în maxim şase luni - "suntem un Goliat", scrie DailyBusiness.ro. Cen Tunakan a vorbit într-un interviu pentru Wall-Street.ro despre planurile GroupOn în România, despre cum îi priveşte pe concurenţi, ce parteneriate are în plan precum şi de ce consideră că va deveni lider într-un timp atât de scurt. La întrebarea de ce GroupOn a refuzat oferta Google, în valoare de 6 mld. de dolari, Cen Tunakan, şeful filialei locale, a răspuns :“Oferta Google a fost extraordinară, însă suntem pe drumul cel bun, fără ajutor extern. Aşa a gândit şi Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook, când a refuzat oferta de 3 mld. de dolari de la Yahoo. Nu trebuie să devenim dintr-o data corporatişti.”
Şeful GroupOn, la intrarea în România: În 6 luni vom fi liderii pieţei de cupoane de reducere. Suntem un Goliat
Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE, CIS, Rusia&Grecia, crede că încasările din publicitate ale televiziunilor autohtone se vor majora anul viitor. Principalele puncte forte ale pieţei media autohtone sunt potenţialul şi creativitatea, este de părere Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE, CIS, Rusia&Grecia. Acesta apreciază într-un interviu acordat Financiarul că diversitatea scăzută şi fragmentarea reprezintă cele mai importante carenţe ale pieţei media autohtone. „Piata media românească are nevoie de consolidare”, spune Pawlikowski.
„Daca presa românească nu se va dezvolta pe online , criza va continua„
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roTeleviziunile americane pregătesc pentru 2011 câteva seriale noi cu bugete impresionante. Printre cele mai aşteptate titluri sunt „Terra Nova", produs de Steven Spielberg, şi ecranizarea seriei fantasy „Cântec de gheaţă şi foc". În România vor intra, de anul viitor, „Boardwalk Empire" şi „The Defenders", scrie România liberă.
Ce eroi noi vedem la TV în 2011?
Comentarii