Compania Romtelecom este interesată atât de preluarea operatorului DTH Boom TV, precum şi de achiziţionarea unei televiziuni de sport din România, consolidandu-şi astfel poziţia pe piaţa media, notează Financiarul şi Wall-Street.ro.
Publicitate În cazul DTH Boom TV, care este ofertată de mai mulţi cumpărători, o decizie ar putea fi luată până la finalul săptămânii viitoare, potrivit lui Andrei Cionca, reprezentantul Casei de Insolvenţă Transilvania, care se ocupă de reorganizarea Boom TV.
Preluarea nu va putea fi realizată dacă numărul abonaţilor Boom scade sub 65.000 până la mijlocul anului viitor, suma maximă ofertată de Romtelecom fiind de 6 milioane de euro, în anumite condiţii, potrivit unor surse din piaţă. La începutul verii operatorul de televiziune avea circa 130.000 de utilizatori, potrivit lui Andrei Cionca.
Roxana Grigoruţă a fost înlocuită în funcţia de administrator al Apropo Media cu Daniela Cozac, începând cu 11 noiembrie, scrie DailyBusiness.ro, care citează un anunţ publicat în Monitorul Oficial. Daniela Cozac a primit un mandat ca administrator la Apropo Media de patru ani.
Adrian Sârbu a aprobat o schimbare în conducerea Apropo Media
CNA impune televiziunilor să ia în calcul, la dezbatere, atât apărarea, cât şi acuzarea, scrie Evenimentul Zilei. Articolul 42, alineatul 2, din Codul audiovizual, ce a fost modificat de membrii Consiliului Naţional al Audioviualului (CNA), impune radiodifuzorilor să evite ca, prin comentariile asupra unor cazuri aflate pe rol în justiţie, să se aducă atingerea dreptului la un proces echitabil.
Narcisa Iorga, membru CNA, a explicat: "În momentul în care se ia în discuţie o cauză aflată pe rolul instanţei, trebuie să fie prezentă şi apărarea, şi acuzarea, nu prezenţă fizică, ci ca punct de vedere. Nu poţi să prezinţi doar punctul de vedere al apărării, aşa cum se întâmplă din păcate în ultima vreme în audiovizual."
Restricţii pentru justiţia la TVPentru că banii sunt prea puţini, iar mulţi dintre clienţi mai fac un eveniment pe principiul "hai să-l facem şi anul asta", agenţiile BTL contractate lucrează în 2010 cu jumătate din bugetele din 2008, scrie DailyBusiness.ro.
Referitor la nivelul anului 2010, Gabriel Constantinescu (general manager Publicis Events) a declarat: “În 2010 a fost cam ca anul trecut, nu s-a simţit, până uşor spre sfârşitul anului, nicio dezgheţare. S-a renunţat la tot ce necesita bugete mari şi s-a apelat la strictul necesar, în general lansări de produse.”
Ce face un spot TV în 3 luni, trebuie să facă un eveniment BTL într-un minut
Deranjat de o întrebare despre acuzaţiile de viol care i se aduc în Suedia, în timpul unui interviu pentru ABC, fondatorul WikiLeaks şi-a ieşit din fire şi l-a insultat pe jurnalistul american, scrie Evenimentul Zilei, care citează Businessinsider.com. Până acum, Assange n-a vrut să comenteze deloc acuzaţiile ce i se aduc şi s-a limitat să spună doar că este nevinovat.
Julian Assange l-a numit pe un jurnalist american "scârbă de tabloid"
Prima TV a împlinit, vineri, 13 ani de când a apărut pe piaţa televiziunilor din România. Povestea Primei a început pe 17 decembrie 1997 şi a adus o serie de emisiuni şi vedete, ce au rămas în atenţia publicului: „Cronica Cârcotaşilor” (Şerban Huidu şi Mihai Găinuşă), „Mondenii”, „Trăsniţii”, „Megastar” (Andreea Raicu şi Virgil Ianţu), dar şi reality-show-urile „Big Brother”, „Supernany” sau „Cireaşa de pe tort”, scrie Evenimentul Zilei. În clasamentul televiziunilor realizat din punct de vedere al audienţei, postul ocupă poziţia a opta, cu 1% rating mediu pe zi.
La Prima TV, 13 este cu noroc
Carine Roitfeld, redactorul-şef al revistei Vogue din Franţa, a decis să plece de la conducerea publicaţiei la care a lucrat în ultimii 10 ani, scrie DailyBusiness.ro, care citează presa internaţională. Roitfeld a explicat decizia de a pleca prin faptul că vrea să facă ceva diferit şi că se va dedica unor proiecte personale, conform sursei citate.
Redactorul-şef al revistei Vogue Paris părăseşte publicaţia după 10 ani
Gap Inc, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din lume, şi-a reunit la nivel global contul de media, în valoare de 500 milioane de dolari, fiind câştigat de PHD, agenţie a grupului Omnicom, scrie DailyBusiness.ro, care citează Advertising Age.
PHD, agenţie a grupului Omnicom, câştigă contul global de media al Gap, de 500 mil. $
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.roFormele unui iepure sau ale unui ren de ciocolată cu fundă roşie nu pot fi înregistrate ca mărci comunitare, întrucât sunt tipice sărbătorilor de Paşti şi Crăciun, a decis Tribunalul Uniunii Europene, care a respins o cerere a producătorului de ciocolată Lindt&Sprungli AG, notează DailyBusiness.ro.
Tribunalul UE: Iepurele şi renul nu pot fi mărci comunitare pentru ciocolată
Comentarii