Operatorul Romtelecom şi-a desemnat agenţiile care se vor ocupa de serviciile de creaţie, online şi de media după mai bine de un an de la lansarea licitaţiei.
Astfel, după pitch-ul la care au participat 20 de agenţii, contul de creaţie al Romtelecom pentru zona de rezidenţial va fi preluat de GMP Advertising (agenţie condusă de Felix Tătaru, foto), iar partea de online va fi asigurată de Webstyler, potrivit oficialilor companiei.
Reporterul Paginademedia.ro Iulia Bunea vine cu detalii:
Oficialii Romtelecom au precizat că licitaţia pentru serviciile de creaţie şi organizare de evenimente pentru comercial business au fost anulate.
Partea de media a fost câştigată de Media Investment, parte a The Group. Media Investment (agenţia lui Zoltan Szigeti) gestionează şi bugetul de media al Cosmote.
Selecţia Media Investment a fost făcută „în urma evaluării strategiei de media, a instrumentelor şi metodelor folosite şi a preţurilor competitive pentru perioada urmatoare”, au precizat reprezentanţii Romtelecom.
Până acum, serviciile de creaţie şi de strategie au fost gestionate de Graffiti BBDO. United Media a gestionat serviciile de media ale companiei, iar Frank Digital avea comunicarea online de marketing şi de brand a operatorului de telefonie.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roProcesul de selecţie al Romtelecom a fost îngheţat la începutul acestui an. În aprilie, licitaţia a fost reluată, după cum paginademedia.ro a scris aici.
Comentarii