Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) a lansat un program european educaţional de studiu online a proceselor de comunicare de brand. Înscrierile la examene au loc în perioada 3 ianuarie - 31 martie 2012.
Programul educaţional se adresează în special noilor angajaţi sau angajaţilor cu experienţă de cel mult doi ani în industria de publicitate. Singura taxă pentru a obţine certificatul este preţul examenului de 220 euro. Modulele programului sunt adaptate şi testate conform standardelor europene.
Cursul este gratuit şi include 6 module. Cursul conţine între 25 si 30 de ore de studiu online urmate de o sesiune de examinare offline de 3 ore. Examinarea va avea loc în data de 19 aprilie 2012.
Cele 6 module ale cursului:
- Publicitate şi Comunicare Contextuală. O introducere în industria de publicitate şi a rolului agenţiilor. Modulul acoperă teorii ale publicităţii, diferitele tipuri de agenţii de publicitate şi reglementările din agenţii.
- Business-ul clientului. Modulul explică importanţa cunoaşterii îndeaproape a afacerii clientului şi include prezentarea principiilor fundamentale de marketing.
- Brief-urile de la client, de creaţie şi de media. O analiză a celor trei tipuri de brief care ghidează orice proiect publicitar. Modulul explică de ce brief-ul clientului este fundamental şi ce ar trebui să conţină un brief corect realizat.
- Creativitatea şi procesul creativ. Modulul parcurge 8 paşi care permit îmbunătăţirea capacităţii de concepere a ideilor creative şi de evaluare a acestora.
- Canalele media. O examinare a rolurilor deferitelor canale media şi prezentarea beneficiilor, costurilor şi timing-ului acestora.
- Implementarea ideilor creative. Găsirea unei balanţe între ideile creative şi practicabilitatea acestora în implementare. O analiză a factorilor şi jucătorilor implicaţi în dezvoltarea unei campanii de publicitate.
Comentarii
Nu se poate face doar cursul, fara examinare?
Felicitari, glumeam