UPDATE.Potrivit lui Robert Tiderle, TVR a acceptat să difuzeze spotul Salvaţi Roşia Montană.
După doar trei zile de la apariţia pe internet, spotul Salvaţi Roşia Montană cu Maia Morgenstern a făcut senzaţie în online. Spotul a adunat peste 40.000 de like-uri pe internet şi a depăşit 200.000 de vizualizări pe YouTube.
Robert Tiderle, director de creaţie la Papaya Advertising (agenţia care a făcut reclama), a vorbit pentru Paginademedia.ro despre cum s-a născut noua campanie Salvaţi Roşia Montană.
Clipul TV a primit aprobarea din partea CNA pentru a rula în regim de campanie socială, iar astăzi ar trebui să apară la principalele televiziuni. Cu o singură excepţie, TVR, care a refuzat să-l difuzeze.
Cum s-a născut clipul TV?
Robert Tiderle: Se discută foarte mult de aurul de sub Roşia Montana. De oamenii care trăiesc la suprafaţă nu pare să-i pese nimanui. Goana asta după aur, în secolul 21, este dezgustătoare, atâta vreme cât ne batem joc de nişte cetăţeni români şi de istoria noastră. Sunt lucruri mai importante decât casete cu bijuterii mai pline.
Cum aţi ales-o pe Maia Morgenstern?
Aveam nevoie de o personalitate puternică, de cineva care să transmită cât mai bine acest tip de mesaj. Maia Morgenstern era în mod evident cel mai bun şi frumos
lucru care ni se putea întâmpla. Faptul că la nici 2 zile de la lansare campania are aproape 180.000 de vizualizari arată că am avut dreptate.
Spotul va ajunge şi pe TV?
Campania este deja difuzată pe TV. Există o decizie CNA care stabileşte caracterul social, de interes public al acestei campanii. Începând de luni ne aşteptăm să primim sprijinul majorităţii staţiilor TV relevante. Până acum ne-am lovit de un singur refuz, din partea TVR. Probabil că dânşii sunt foarte ocupaţi acum cu scandalurile de corupţie (sau acuzaţiile de incompetenţă) care planează
asupra lor in ultima vreme. Sperăm însă că televiziunea de stat să-şi respecte rolul principal, acela de a informa corect şi în mod nepărtinitor cetăţenii României.
La realizarea campaniei au colaborat Papaya Advertising, regizorul Florin Şerban, Alburnus Maior - ONG Salvati Rosia Montana - şi casa de producţie Family Film.
Reclama Salvaţi Roşia Montană
[pgvideo youtube|22O9J8PRK-Y|2012/06/reclama-salvati-rosia-montana.jpg|
Reclama Salvaţi Roşia Montană /]
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
90% dintre ele sunt facute pentru ca niste oameni care nu se pricep de fapt la nimic sa-si dea cu parerea despre nimic pe salarii babane.Saracie, mizerie, .Ma doare la basca de RMCG dar aurul ala nu poate ramane neexploatat.Avem nevoie de bani, avem nevoie de locuri de munca.OCUPATI-VA DE CORUPTIE.....dar nu puteti ca ar trebui sa dati in cei care va sponsorizeaza.