Western Union a devenit noul partener global şi sponsor oficial al UEFA Europa League. Acest parteneriat intră în vigoare imediat şi va dura până la Finala din 2015.
În fiecare sezon, competiţia înregistrează o audienţă cumulată de aproximativ 1,3 miliarde de persoane prin retransmiterea meciurilor în peste 200 de ţări din întreaga lume. Parteneriatul include oportunităţi de dezvoltare de conţinut video, digital şi de social media prin implicarea brandului UEFA Europa League.
Marc Audrit, Vice-Preşedinte Global Brand Western Union adaugă:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro“Parteneriatul dintre Western Union şi UEFA este o oportunitate fantastică pentru a ne comunica brandul la scară globală. Notorietatea UEFA Europa League este mare pretutindeni în lume, peste 92% dintre fanii internaţionali ai fotbalului cunoscând această competiţie, din Mexic şi până în Nigeria sau Hong Kong. Peste 1.400 de jucători, reprezentând 113 ţări au fost implicaţi în competiţia din acest an”.
Trimite un comentariu