Contul de creaţie al Ursus trece la Graffiti BBDO, după ce, timp de 12 ani, reclamele pentru marca de bere au fost făcute de agenţia Publicis.
Ursus a trecut la Graffiti în urma unei licitaţii. Din informaţiile Paginademedia.ro, finala s-a disputat între Grey şi Graffiti. La licitaţie au mai participat agenţiile Publicis (care a deţinut contul) şi Propaganda.
Prima reclamă făcută de Graffiti pentru Ursus va putea fi văzută spre sfârşitul toamnei.
Graffiti avea în portofoliu un client de bere, Tuborg. În luna septembrie, potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, Graffiti şi Tuborg au încheiat colaborarea.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.roPotrivit unui anunţ al agenţiei de publicitate, din partea Graffiti BBDO au lucrat la acest proiect Cosmin Rădoi (Managing Director), Ştefan Chiriţescu (Head of Strategy), Eleodor Ghenoiu (Strategic Planner), Mihai Gongu (Creative Director), Alexandru Mălăescu (Art Director), Cristian Scurtu (Copywriter) şi Roxana Hrimiuc (Account Director).
Colaborarea dintre Graffiti BBDO şi Ursus a demarat la începutul lunii septembrie, activitatea de comunicare fiind coordonată din partea clientului de Mihai Bârsan (Director de Marketing) şi Marian Olteanu (Senior Brand Manager).
Comentarii