Zece agenţii de media din România s-au constituit în Clubul de media. Organizaţia îşi propune, printre altele, să dezvolte unui Cod de Etică şi un Ghid de reguli de organizare a unei licitaţii, cu criterii de selecţie a câştigătorilor.
Membrii clubului sunt:
- Brand Programming Network
- Initiative Media
- MEC Romania
- MediaCom
- Mindshare
- Optimedia
- Starcom MediaVest Group
- United Media
- Universal McCann (UM- parte din B.V. McCann Erickson)
- Zenith România
Ce vrea clubul?
"Să devină principalul for de reprezentare dedicat industriei de media, să promoveze corect şi constant industria de media şi să contribuie la creşterea profesionalismului şi conduitei etice de operare pe piaţa locală."
Ce spun reprezentanţii Clubului?
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro"Membrii Clubului cred şi acţionează după principii solide de operare pe piaţă, aliniate la standardele şi cerinţele internaţionale: transparenţă, etică în afaceri, spirit fairplay şi protejarea proprietăţii intelectuale. Printre obiectivele strategice ale Clubului se numără susţinerea şi construirea unei imagini pozitive a industriei Agenţiilor de media din România printr-un pachet specific de acţiuni precum: dezvoltarea unui Cod de Etică sau realizarea unui Ghid de reguli de organizare a unei Licitaţii şi stabilirea unor criterii de selecţie a câştigătorilor.
Totodată, activitatea Clubului vizează implementarea de acţiuni relevante pentru industria de profil, precum: studiile de audienţă, cercetările asupra veniturilor, etc."
Comentarii