SECŢIUNE SPONSORIZATĂ. Au ţinut cont publisherii de recomandările specialiştilor? Sunt modelele de venit sugerate de World Association of Newspapers (WAN) de-a lungul anilor aplicate în presa scrisă?
Paginademedia.ro vă prezintă un articol despre noile tehnologii în presa zilelor noastre şi importanţa dezvoltării zonei de online. Studiile pot fi descărcate gratuit, integral, de pe site-ul Antreprenoriat şi Inovaţie în Massmedia.
Publisherii din presa internaţională sunt cu ochii pe evoluţia tehnologică, iar pe măsură ce aceasta se schimbă, utilizatorii au aşteptări tot mai mari. Bloggingul, reţelele sociale, imaginile video ori RSS-ul permit ziarelor să ajungă mai uşor la publicul lor şi totodată permit o comunicare între cititori şi publicaţie. În plus, aceste tehnologii atrag audienţe mai mari şi fidelizează publicul.
Steve Yelvington, Digital Works, e de părere că, făcându-i pe cititori să participe prin comentariile lor la dezbatere, aceştia sunt încurajaţi să se implice şi să se ataşeze de de publicaţie, făcând „produsul” de neînlocuit.
Tehnologiile mobile sunt în plină expansiune şi au ajuns să schimbe felul în care lumea consumă şi interacţionează cu presa. Publicaţiile pot oferi mai mult decât ştiri: de la hărţi ori indicaţii, la filmuleţe şi fotografii. Când oamenii vor informaţii despre vreme sau pur şi simplu vor să se distreze, ziarele trebuie să aibă disponibile variante ce permit o navigare uşoară.
Pe măsură ce jurnalismul în era digitală evoluează, ziarele aduc şi informaţii „din trecut”, cum ar fi arhivele digitale. Presa are astfel ocazia să prezinte istoria zi cu zi. Prezentarea acestei arhive poate oferi publicaţiilor o nouă modalitate de a atrage venituri.
Monetizarea conţinutului mobile – Evoluţia smatphone-urilor a atras după sine şi dezvoltarea conţinutului pentru acest tip de dispozitive. Potrivit Classified Intelligence Raport, „este vremea să privim cu seriozitate publicitatea pe dispozitivele mobile”.
Sfaturile companiei de consultanţă online Omniture pentru marketeri:
- „Măsoară, analizează şi optimizează informaţii despre audienţa din zona mobile”
- Când marketerii vor şti ce fel de aparate folosesc utilizatorii lor, se pot asigura că site-ul este optimizat pentru acele dispozitive
- Trebuie stabilit profilul audienţei care accesează site-ul de pe mobil pentru a putea oferi un conţinut pe măsură
Puteţi descărca gratuit studiul, integral, dar şi alte materiale cu idei pentru presă, de pe site-ul Antreprenoriat şi Inovaţie în Massmedia.
Din aceeaşi secţiune, citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu