Cristian Munteanu, managing director al agenţiei de publicitate TBWA Bucureşti, a decis să plece, după aproape zece ani în companie. Potrivit informaţiilor
Paginademedia.ro, anunţul plecării a fost făcut, către clienţii companiei, astăzi, în jurul prânzului.
În cei zece ani, Cristian Munteanu (36) a fost, pe rând, director de creaţie, director de creaţie TBWA pe toată Europa Centrală şi de Est şi, din 2010, a condus agenţia ca managing director.
Înainte de TBWA, Cristian Munteanu (absolvent de Litere) a lucrat la D’Arcy (2001-2004), pe conturile Connex (actualul Vodafone), ING şi Rompetrol şi la revista Dilema, unde a fost secretar general de redacţie.
Agenţia de publicitate TBWA este deţinută în România, integral, de către grupul internaţional Omnicom. TBWA se ocupă de conturi de creaţie precum McDonald’s, Michelin, Vichy, Henkel şi BMW.
TBWA este acţionar şi în agenţia de media OMD, alături de The Group (deţinut de Mihaela Nicola şi Zoltan Szigeti) şi de DDB.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, Cristian Munteanu se va orienta către domeniul digital. Contactat de Paginademedia.ro, Cristian Munteanu nu a detaliat motivele plecării şi nici viitoarea direcţie.
Citeşte şi:
- Cristian Munteanu: "TBWA este 100% Omnicom"
- Schimbare la vârful agenţiei TBWA: Cristian Munteanu îl înlocuieşte pe Liviu Lambrino
Trimite un comentariu