Skip to main content

Feţe noi la metrou: Zoom TV a murit, dar a apărut blitzTV

 

blitzTV_Universitate

Publicitate

Blitz Television SRL lansează canalul de comunicare televizuală blitzTV, bazat pe noua reţea de 230 de ecrane LCD LED profesionale, care acoperă staţiile metroului bucureştean. În acţionariatul firmei care gestionează televiziunea de la metrou este şi Lucian Despoiu, managing partner al firmei Kondiment.

În 5-7 minute, cât durează aşteptarea medie pe un peron de metrou, călătorul poate vedea o sugestie pentru timpul lui liber, o ştire despre un eveniment cultural, o secvenţă amuzantă sau imagini spectaculoase din sporturi extreme, se arată în comunicatul companiei.

Mihnea Manu, administratorul Blitz Television SRL: “În acest moment, avem 10 categorii de conţinut diferite, de la destinaţii de weekend, la quiz-uri pe teme de cultură generală şi de la fashion la premiere din teatrele bucureştene. În 3 minute, poţi lua o porţie semnificativă de noutate şi deconectare.”

Platforma software blitzTV permite difuzarea materialelor video foarte targetat, până la nivelul unei singure staţii, chiar şi într-o singură zi.

Constantin Caciur, business developer şi sales manager: “În intervalul luni-vineri, de la 07:00 până la ora 19:00, blitzTV poate fi numit lider de audienţă în Bucureşti pe baza mediei de 770 mii călători/zi, concentraţi în numai 43 de staţii Metrorex”.

Primele ecrane de la metrou au fost ale Monopoly Media, în anul 2008. Pe atunci, firma era deţinută de Gabriel Faflei şi Realitatea Media. Faflei s-a retras din conducerea Monopoly Media la sfârşitul anului 2011, după cum a declarat pentru paginademedia.ro. În prezent, se ocupă, alături de echipa sa, de management şi conţinut pentru proiectul blitzTV. „Există posibilitatea să intru şi în acţionariat”, a declarat Gabriel Faflei pentru paginademedia.roMonopoly Media a intrat în insolvenţă la începutul acestui an.

LIKE. Fiţi la curent cu ştirile şi pe contul de Facebook Paginademedia.ro

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • un roman un roman
    sa fim seriosi, lideri de audienta. fiecare om, da doua-trei priviri in acel televizor apoi se holba in continuare in telefon. facebook-ul e mai important. dooh. si da, au putin monitoare intr-o statie. iar continutul nu e prea atractiv. e pt oamenii care parca au iesit din pestera si nu au avut de a face cu civilizatia.
    am observat ca la inceput, dar si acum, folosesc imaginii care nu sunt filmate de ei. unele mai mult ca sigur sunt extrase din anumite documentare.
    Blitz TV plateste ceva pt ca foloseste acele imagini, sau le-au downloadat de pe youtube si cu asta basta?
  • andreio andreio
    Ecranele nu sunt toate la fel si nu cred ca sunt foarte scumpe. In unele statii sunt vreo 3 maxim. Inainte erau prea multe
  • MirceA MirceA
    “În intervalul luni-vineri, de la 07:00 până la ora 19:00, blitzTV poate fi numit lider de audiență în București pe baza mediei de 770 mii călători/zi, concentrați în numai 43 de stații Metrorex”.
    Asta e pentru imbecili ! Cine sta si se uita la acele ecrane ?
    La fel cum nici la Carrefour nu se uita nimeni pe ecranele de la case. In teorie ideea e buna, practic s-a dovedit un esec peste tot in lume.

Trimite un comentariu

sus