PLANURI PENTRU TVR. Televiziunea publică vrea o audienţă mai mare. "Vom fi mai comerciali decât s-ar aştepta lumea. Nu ne putem lupta altfel pe această piaţă cu producţii precum cele de la Prima, Kanal D", spune Irina Radu, producător general TV. "Obiectivul nostru este să creştem audienţele."
"Trebuie să facem rating pentru că nu e util să ai o televiziune publică dacă nu se uite nimeni la ea", a adăgat directorul de progame al Televiziunii Publice.
Irina Radu:
"Acum am fost nevoiţi să ne facem strategii cu mai mult mai puţini bani decât în trecut. Obiectivul nostru acum este să readucem audienţele şi să putem aduce venituri mai mari pentru a le putea reinvesti în producţii de calitate."
"Cumva acum vom fi ceva mai comerciali decât s-ar aştepta lumea pentru că audienţele aduc reclame. În acelaşi timp trebuie să creăm anumite subiecte."
Perioada de după restructurarea TVR a fost cea mai dificilă, a mai spus Irina Radu. "Ne-am bazat foarte mult pe imagini de arhivă. Am constatat că multe au fost şterse."
Irina Radu, director de programe la TVR:
- Obiectivul nostru este să creştem audienţele. Vom fi mai comerciali decât s-ar aştepta lumea. (...) Nu ne putem lupta altfel pe această piaţă cu producţii precum cele de la Prima, Kanal D etc.
- Acum am fost nevoiţi să ne facem strategii cu mai mult mai puţini bani decât în trecut. Obiectivul nostru acum este să readucem audienţele şi să putem aduce venituri mai mari pentru a le putea reinvesti în producţii de calitate.
- Cumva acum vom fi ceva mai comerciali decât s-ar aştepta lumea pentru că audienţele aduc reclame. În acelaşi timp trebuie să creăm anumite subiecte.
- Acum redescoperim modul de a lucra profesional. E ca şi cum ne-am reapuca să mergem pe acest drum. Avem nevoie de susţinerea voastră. Sugestia noastră este să facem coproducţii pentru că acesta este cel mai vizibil mod de a lucre împreună.
- Trebuie să găsim sponsori împreună. Acum trebuie să fim mai atenţi şi să atragem bani de la sponsori, de la advertiseri.
- Avem şi veşti bune. Din punctul nostru de vedere, publicul TVR caută încă producţii de calitate.
- Trebuie să facem rating pentru că nu e util să ai o televiziune publică dacă nu se uite nimeni la ea.
- Procesul de restructurare a fost unul dificil. Am luat atunci decizia să oprim toate producţiile. Cei care au avut contract şi cei care lucrau la ştiri şi-au continuat treaba, însă nu şi ceilalţi. După procesul de restructurare ajunseserăm în situaţia că mulţi uitaseră să-şi facă meseria şi ne-a fost foarte greu să reîncepem producţia. Partea bună este că în acele vremuri grele am reuşit să menţinem ratingurile aproape de cele de anul trecut. Chiar dacă producţia s-a oprit, am reuşit să ne ţinem telespectatorii aproape.
- Ne-am bazat foarte mult pe imaginile de arhivă. Ne-am găsit în multe situaţii dificile. Am constata că multe înregistrări de arhivă au fost furate sau şterse. Am avut multe surprize neplăcute.
Declaraţiile au fost făcută la ARADOCS, eveniment dedicat televiziunii şi producţiei independente de filme documentare, care se desfăşoară zilele acestea la Arad şi au fost consemnate de reporterul Paginademedia.ro.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
comerciali tot atat cam cum arata si ea,individa?!! notiunea de comercial in viziunea individei este departe de ceea ce intelegem noi!!! lasa-ne! oborul inca nu este comercial!
Daca reusiti sa-i vindeti pe Saftoiu+ Zgabercea (la pachet) va voi considera mai ... comerciali!