RECORD. Emisiunea Acces Direct, realizată de Simona Gherghe, a înregistrat miercuri seara cele mai mari cifre din 2012 şi până în prezent. Producţia a fost urmărită de aproape două milioane de persoane din întreaga ţară, cu un vârf de 2,7 milioane de persoane.
Subiectul care a atras cifrele-record a fost o crimă petrecută în Alexandria: o tânără a căzut victimă unui bărbat cunoscut pe Facebook.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele înregistrate de Acces Direct, miercuri seara:
Emisiunea a avut cifre neatinse de majoritatea producţiilor „grele”, din prime-time, ale Antenei 1, precum X Factor, Dansează printre stele sau Hell's Kitchen.
NAŢIONAL. Aproape două milioane de români din întreaga ţară au urmărit aseară Acces Direct, în cele două ore de emisie. Antena 1 a fost lider pe interval, fiind urmat de Pro TV, care a avut Ştirile orei 17.00, urmate de La Măruţă. Pro TV a fost urmărit de 1,4 milioane de persoane din întreaga ţară.
Acces Direct de miercuri după amiază a fost a patra cea mai urmărită emisiune din 2014 de pe Antena 1. Celelalte patru locuri sunt deţinute de două producţii prezentate de Dan Negru, NextStar şi Te pui cu blondele?
Cele mai urmărite emisiuni ale Antenei 1 în 2014:
NATIONAL
Emisiune
Data
Nr persoane
1
NEXT STAR (III)
27.02.2014
2.203.000
2
NEXT STAR (III)
20.02.2014
2.035.000
3
TE PUI CU BLONDELE?
29.01.2014
1.985.000
4
ACCES DIRECT
26.11.2014
1.981.000
5
NEXT STAR (III)
06.03.2014
1.980.000
URBAN. Acces Direct a scos cele mai bune cifre ale ultimilor doi ani şi la oraşe, audienţe pe care Antena 1 nu le are nici în prime-time. Producţia prezentată de Simona Gherghe a înregistrat puţin peste un milion de telespectatori pe minut.
Pro TV a avut pe intervalul Acces Direct cifre la jumătate: 553.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Acces Direct a fost urmărit de 420.000 de persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani în fiecare minut. Pro TV a fost pe locul al doilea, cu aproape 260.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 26 noiembrie, pe intervalul Acces Direct, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Pos TV | Nr persoane | Rtg% | Shr% |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.981.000 | 10,7 | 25 |
2 | Pro TV | 1.452.000 | 7,8 | 18,3 |
3 | Antena 3 | 469.000 | 2,5 | 5,9 |
4 | Kanal D | 438.000 | 2,4 | 5,5 |
5 | Romania TV | 298.000 | 1,6 | 3,8 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 26 noiembrie, pe intervalul Acces Direct, la nivel URBAN:
URBAN | Post | Nr persoane | Rtg% | Shr% |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.049.000 | 10,4 | 25,9 |
2 | Pro TV | 553.000 | 5,5 | 13,7 |
3 | Antena 3 | 322.000 | 3,2 | 7,9 |
4 | Kanal D | 221.000 | 2,2 | 5,5 |
5 | Romania TV | 160.000 | 1,6 | 4 |
Audienţa posturilor TV de miercuri, 26 noiembrie, pe intervalul Acces Direct, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Post TV | Nr persoane | Rtg% | Shr% |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 419.000 | 8,4 | 28,2 |
2 | Pro TV | 258.000 | 5,2 | 17,4 |
3 | Kanal D | 110.000 | 2,2 | 7,4 |
4 | Antena 3 | 42.000 | 0,8 | 2,8 |
5 | Acasa | 38.000 | 0,8 | 2,6 |
Comentarii
si a 4-a cea mai urmarita emisiune = se face o medie cu toate audientele de peste an si faci top, ce ai vrut sa scrii e top editii ale unor emisiuni. Limba romana e un pic complicata simt.
Poate PRO TV ar trebui sa o aduca pe Teo inapoi ... si sa incerce un format asemanator cu ce facea in trecut ... fara mizeriile de mondenitati ce sunt acum in formatele de la ora 17.