Show-ul MasterChef şi-a adjudecat primul loc la nivel naţional şi comercial, însă nu şi la oraşe, unde fruntaş a fost Kanal D, care a difuzat serialul Trădarea. Hell`s Kitchen a fost la treilea la nivel naţional şi pe publicul comercial şi pe patru la oraşe, unde a fost depăşit de Antena 3.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV pe intervalul show-ului MasterChef:
NAŢIONAL. În total, MasterChef a fost urmărit de 1,7 milioane de persoane din întreaga ţară, în fiecare minut de difuzare. Locul al doilea i-a revenit postului Kanal D care a avut 1,5 milioane de privitori cu serialul turcesc. Antena 1 a fost pe locul al treilea, cu emisiunea Hell`s Kitchen, având cifre la jumătate faţă de Kanal D.
URBAN. Kanal D a fost fruntaş la oraşe, cu o medie de 861.000 de telespectatori, în timp ce Pro TV a fost la mică distanţă cu 828.000 de persoane. Antena 1 a fost pe locul patru cu 406.000 de telespectatori pe minut.
COMERCIAL. MasterChef a condus pe publicul comercial cu 530.000 de telespectatori, locul doi fiind al Kanal D. Show-ul de gătit de pe Antena 1 a avut cifre la jumătate faţă de Pro TV, 251.000.
Audienţa posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL
Post
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
1.696.000
9,2
17,1
2
Kanal D
1.530.000
8,3
15,4
3
Antena 1
719.000
3,9
7,3
4
Antena 3
712.000
3,8
7,2
5
TVR 1
480.000
2,6
4,8
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:
URBAN
Post
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Kanal D
861.000
8,6
16,0
2
Pro TV
828.000
8,2
15,3
3
Antena 3
474.000
4,7
8,8
4
Antena 1
406.000
4,0
7,5
5
TVR 1
204.000
2,0
3,8
URBAN | Post | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 861.000 | 8,6 | 16,0 |
2 | Pro TV | 828.000 | 8,2 | 15,3 |
3 | Antena 3 | 474.000 | 4,7 | 8,8 |
4 | Antena 1 | 406.000 | 4,0 | 7,5 |
5 | TVR 1 | 204.000 | 2,0 | 3,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, luni, 17 noiembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL
Post TV
Nr persoane
Rtg (%)
Shr (%)
1
Pro TV
530.000
10,5
23,2
2
Kanal D
263.000
5,2
11,6
3
Antena 1
251.000
5,0
11,0
4
Acasa
114.000
2,3
5,0
5
Antena 3
110.000
2,2
4,8
Comentarii