Skip to main content

Câţi români au văzut intervenţia lui Traian Băsescu de vineri seara pe canalele de ştiri. Cine s-a uitat la Iohannis pe Etno TV. Posturile de ştiri în ultima seară de campanie

 
Câţi români au văzut intervenţia lui Traian Băsescu de vineri seara pe canalele de ştiri. Cine s-a uitat la Iohannis pe Etno TV. Posturile de ştiri în ultima seară de campanie

Image_1114-1851(CH-19)

Publicitate

AUDIENŢE. Traian Băsescu a ieşit vineri seara, într-o transmisiune preluată de aproape toate posturile de ştiri. Doar Antena 3 nu a difuzat declaraţiile preşedintelui. Klaus Iohannis a fost la Etno TV.

Paginademedia.ro vă prezintă câţi români s-au uitat, dar şi care a fost audienţa staţiilor de ştiri în ultima seară de campanie electorală.

Antena 3, fără Băsescu, peste celelalte staţii, care dădeau declaraţiile lui Traian Băsescu

Declaraţiile lui Traian Băsescu au fost urmărite cel mai mult pe România TV: aproape 700.000 de români în fiecare minut urmăreau ce spunea preşedintele. La B1 şi la Realitatea TV se uitau 350.000 de români, iar la Digi 24 – 160.000.

De remarcat că Antena 3, postul care nu a difuzat declaraţiile live făcute de Traian Băsescu, a fost, pe interval (18.45-19.15), cel mai urmărit post de ştiri: 720.000 de telespectatori media postului de ştiri al Intact.

Audienţa posturilor de ştiri în intervalul declaraţiilor live ale lui Traian Băsescu. Click pentru a mări:

Audiente Basescu 14 noiembrie

Klaus Iohannis la Etno TV, audienţe modeste

În ultima zi de campanie, Klaus Iohannis a fost invitat la Etno TV.

La candidatul ACL s-au uitat aproape 90.000 de români în fiecare minut, cei mai mulţi de la ţară. Doar 20.000 de telespectatori dintre cei care s-au uitat la Iohannis au fost de la oraşe. Etno a fost pe locul 21, după Antena Stars şi Disney Junior.

Ultima seară de campanie la posturile de ştiri: Antena 3, cea mai urmărită staţie informativă

În ultima seară de campanie (“încărcată” cu programe ca Vocea României şi meciul de fotbal România – Irlanda de Nord), cea mai urmărită televiziune de ştiri a fost Antena 3.

În intervalul 20.30-00.00, postul Intact a avut în faţa televizoarelor, în fiecare minut, 565.000 de români, dintre care 350.000 de la oraşe. La România TV se uitau aproape 300.000 de români, la Realitatea TV erau 230.000, 170.000 de români se uitau la B1, iar 130.000 la Digi 24.

Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, în ultima seară de campanie electorală. Click pentru a mări

Audiente Vocea 14 noiembrie

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • andrei andrei
    Felicitari pentru Digi24. Chiar s-a facut remarcati in ultima saptamana de campanie. Din pacate audienta posturilor de stiri e invers proportional cu calitatea pe care o ofera. Am urmarit si Realitatea TV si mi s-a parut cat de cat ok, peste Antena 3 si RTV.Televiziunea B1 a fost destul de ok in ultima saptamna de campanie, dar cred ca o vor da in patima celor de la a3 sau rtv daca iese ponta.
  • VORA VORA
    Si ala de la Realitatea TV se lauda mereu cu 3 milioane de telespectaori, echidistanta, geniu !?!?!?? Vedem. Multumim. Du-te acasa, baiete.
  • Marius Marius
    Pai ala e publicul Digi, 18-49, intelectuali. Era culmea sa nu castige macar acolo. Pacat ca nu-i acoperirea mai mare..
  • Cata Cata
    Digi 24 peste toate canalele de stiri inafara de Antena 3 pe comercial !

Trimite un comentariu

sus