Agenţia Initiative, parte a grupului Lowe, semnează implementarea campaniei de media pentru lansarea aplicaţiei Metroul Orange 4G, prin care operatorul de telefonie mobilă oferă acces gratuit la internet tuturor călătorilor.
Creaţia campaniei este semnată de Publicis.
Pentru a maximiza vizibilitatea campaniei, într-unul din cele mai aglomerate şi solicitate spaţii de expunere din Bucureşti, coloanele staţiei de la Piaţa Victoriei au fost transformate într-un panou gigant care le oferă călătorilor acces la internet de mare viteză, prin scanarea unui cod QR.
De asemenea, elementele precum panourile de informare, peroanele staţiilor sau scările de la staţia Universitate au fost branduite cu însemnele campaniei, pentru a-i informa şi pe călători despre aplicaţia Orange.
Perioada de desfăşurare.
Activarea se desfăşoară în perioada noiembrie – decembrie, iar cei care vor descărca aplicaţia şi se vor înregistra în cadrul ei vor intra în competiţia la finalul căreia au şansa de a câştiga o tabletă oferită de Orange România.
Aplicaţia Metroul Orange 4G este accesibilă scanând un QR code aflat pe materialele de promovare amplasate în staţiile de metrou.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu