AUDIENŢE. Finalul sezonului Las Fierbinţi a schimbat ierarhiile de joi seara. Fără serialul de comedie, Next Star, de pe Antena 1, a luat prima poziţie pe interval la nivel naţional şi la oraşe, iar Pro TV a fost pe locul trei pe aceste targeturi.
Suleyman Magnificul, de pe Kanal D, s-a “văzut” mai bine fără Las Fierbinţi: la oraşe, a fost pe primul loc pe intervalul de difuzare.
Pro TV şi-a păstrat, fără probleme, targetul comercial: pe acest segment, a fost pe primul loc, indiferent de intervalul orar.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de joi seara, pe fiecare interval în parte:
Suleyman Magnificul, prima poziţie la oraşe
Serialul Suleyman Magnificul, de pe Kanal D, a fost difuzat între orele 20.00 şi 22.25, iar media pe minut a depăşit 1,4 milioane de români.
La nivelul întregii ţări, a fost pe locul doi, la o distanţă de 80.000 de telespectatori faţă de Pro TV şi cu un mic plus (5.000 de persoane) în faţa Antenei 1.
La oraşe însă, Kanal D a fost pe prima poziţie cu serialul turcesc.
Pe segmentul comercial, intervalul a fost al Pro TV.
Audienţele posturilor TV joi, 20 noiembrie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.25). Click pentru a mări.
Next Star: Show-ul lui Dan Negru a fost primul pe toată ţara şi la oraşe.
Fără Las Fierbinţi competitor, Next Star a trecut pe prima poziţie la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
Emisiunea prezentată de Dan Negru între orele 20.30 şi 23.30 a fost urmărită de peste 1,4 milioane de români.
Pe intervalul emisiunii, Pro TV a fost pe locul al treilea şi la nivel naţional, dar şi la oraşe.
Clasament diferit pe targetul comercial 18-49 de ani. Pe acest segment, Next Star a fost pe locul doi, după Pro TV.
Audienţele posturilor TV joi, 20 noiembrie, pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.30). Click pentru a mări.
Pro TV, film în locul Las Fierbinţi: primul loc doar pe segmentul comercial. Trei pe naţional şi doi la oraşe
În locul Las Fierbinţi, Pro TV a difuzat filmul Red Dawn: Ultima invazie. În intervalul 20.30-22.25, cât a fost difuzat filmul, Pro TV a avut prima poziţie doar pe segmentul comercial.
La nivel naţional, Pro TV a fost pe locul al treilea, după Kanal D (cu Suleyman în cea mai mare parte a intervalului) şi Antena 1, cu Next Star. La oraşe, a fost pe locul al doilea.
Audienţele posturilor TV joi, 20 noiembrie, pe intervalul filmului Red Down: Ultima invazie (20.30-22.25). Click pentru a mări.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii