AUDIENŢE. Meciul Aalborg - Steaua, difuzat de Digi Sport şi de Dolce Sport, a schimbat audienţele de joi seara.
Astfel, Dolce Sport a avut o poziţie în clasament mult peste media postului. Topul audienţelor a fost condus de categoria Alţii, unde intră toate posturile nemonitorizate (inclusiv Digi Sport). Nu se poate spune câţi dintre telespectatori se uitau la DigiSport şi câţi la alte canale, dar audienţa categoriei a fost mult peste medie.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de joi, pe fiecare interval în parte, într-o seară în care am mai avut Suleyman (pe Kanal D) şi Next Star (pe Antena 1):
Intervalul Aalborg-Steaua: cifre mari pe categoria Alţii şi Dolce SPort în Top 10
Partida de fotbal a Stelei a început la ora 20.00. Pe intervalul meciului, peste 1,8 milioane de români erau pe categoria Alţii. Dolce Sport a stat mai bine la nivel naţional (460.000 de români pe meci). La oraşe a înregistrat 125.000 de telespectatori şi nu a prins top 10.
Audienţele posturilor TV joi, 27 noiembrie, pe intervalul meciului Aalborg - Steaua (20.00-21.50). Click pentru a mări.
Suleyman Magnificul, prima poziţie dintre posturile măsurat la oraşe, ca şi săptămâna viitoare. Tot Alţii au fost primii
Categoria Alţii a dominat şi intervalul lui Suleyman Magnificul, de pe Kanal D (20.00-22.30). Kanal D a fost pe prima poziţie dintre posturile monitorizate la oraşe, dar la nivel naţional a fost pe locul trei.
Audienţele posturilor TV joi, 27 noiembrie, pe intervalul serialului Suleyman Magnificul (20.00-22.30). Click pentru a mări.
Next Star: primul la oraşe şi pe ţară dintre canalele măsurate. Categoria Alţii, înaintea tuturor
Ca şi pe celelalte intervale, categoria Alţii a fost pe prima poziţie, pe toate targeturile.
Dintre posturile monitorizate, Next Star a fost pe primul loc la nivelul întregii ţări şi la oraşe.
Pe publicul comercial, emisiunea lui Dan Negru a fost pe locul doi, după Pro TV.
Audienţele posturilor TV joi, 27 noiembrie, pe intervalul emisiunii Next Star (20.30-23.35). Click pentru a mări.
Pro TV, film în locul Las Fierbinţi: primul loc doar pe segmentul comercial. Trei pe naţional şi doi la oraşe
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.roÎn locul Las Fierbinţi, Pro TV a difuzat filmul Red Dawn: Ultima invazie. În intervalul 20.30-22.25, cât a fost difuzat filmul, Pro TV a avut prima poziţie doar pe segmentul comercial.
La nivel naţional, Pro TV a fost pe locul al treilea, după Kanal D (cu Suleyman în cea mai mare parte a intervalului) şi Antena 1, cu Next Star. La oraşe, a fost pe locul al doilea.
Trimite un comentariu