Skip to main content

Radu Florescu rămâne fără brandul Saatchi & Saatchi. Agenţia va continua sub alt nume

 
Radu Florescu
Radu Florescu

Radu FlorescuRadu Florescu, în prezent CEO Centrade Saatchi & Saatchi, nu va mai folosi brandul Saatchi & Saatchi pentru agenţia sa de publicitate, începând cu 1 ianuarie 2015.

Publicitate

Agenţia lui Florescu care acum se numeşte Centrade Saatchi & Saatchi va continua să funcţioneze, dar sub altă denumire (probabil numai Centrade), care nu a fost comunicată momentan.

Fraţii John şi Radu Florescu operau în România şi un alt brand al grupului Publicis, pe lângă Saatchi & Saatchi. Este vorba de agenţia de media Zenith.

Oficialii internaţionali Saatchi & Saatchi spun că "Grupul Publicis va continua parteneriatul cu fraţii Florescu în cazul Zenith Media".

Grupul francez de publicitate Publicis Groupe a anunţat că, în România, brand-ul Saatchi & Saatchi va fi consolidat sub o singură entitate legală, Lion Communication SA, al cărui acţionar majoritar va fi compania din Franţa (Publicis Group).

Lion Communication SA va include pe lângă brandul Saatchi & Saatchi, pe care îl ia de sub conducerea lui Radu Florescu, alte două branduri: Leo Burnett şi Publicis.

După data de 1 ianuarie, echipa fostei agenţii Saatchi&Saatchi, condusă de Radu Florescu, va continua să funcţioneze ca o entitate independentă de grupul francez de publicitate.

"Decizia Publicis Groupe face parte din strategia globală de a consolida brandurile sub o singură entitate legală deţinută majoritar de Publicis şi de a asigura integrarea şi cooperarea regională pe pieţele unde acţionează", potrivit unui comunicat de presă Publicis Groupe - Centrade Saatchi & Saatchi, remis Paginademedia.ro.

Decizia grupului francez nu exclude posibilitatea ca brandul Saatchi & Saatchi să-şi continue activitatea pe piaţa din România, dar sub forma unei noi agenţii, care nu va avea nicio legătură cu echipa condusă de Radu Florescu.

Explicaţia acestei mutări dată de Justin Billingsley, COO pentru Saatchi & Saatchi EMEA:

"Am avut o relaţie foarte bună cu Centrade Saatchi & Saatchi şi Radu Florescu. Decizia noastră nu reflectă sub nici o formă eventuale nemulţumiri faţă de performanţele agenţiei, care a gestionat o gamă largă de clienţi şi a purtat numele Saatchi & Saatchi în mod admirabil. Grupul Publicis va continua parteneriatul cu fraţii Florescu în cazul Zenith Media."

Ce spune Radu Florescu, CEO Centrade Saatchi & Saatchi, despre decizia celor de la Publicis Groupe

"Perioada în care am fost afiliaţi la reţeaua Saatchi & Saatchi a fost foarte plăcută şi le dorim success pe mai departe. Referitor la operaţiunile grupului nostru, nu se va schimba nimic nici pentru clienţi, nici pentru angajaţi. Suntem încrezători că agenţia noastră va continua să crească. În prezent, avem 70 de oameni bine pregătiţi şi ne aşteptăm ca echipa formată din aceiaşi 70 de oameni să rămână la dispoziţia clienţilor noştri şi în 2015"

Despre Publicis Groupe

Publicis Groupe este unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare. Acesta oferă o gamă largă de servicii şi expertize: servicii digitale (DigitasLBi, Razorfish, Rosetta, VivaKi, Nurun), publicitate (BBH, Leo Burnett, Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi), relaţii publice, comunicare corporate şi evenimente (MSLGROUP), strategie de media, planificare şi achiziţii media (Starcom MediaVest Group şi ZenithOptimedia), healthcare communications, prin Publicis Healthcare Communications Group (PHCG), şi producţie, prin Prodigious. Prezent în 108 ţări, Publicis Groupe are angajaţi 63.000 de profesionişti.

Despre Centrade Saatchi & Saatchi

Cu o experienţă de peste 20 de ani în România, Centrade şi-a deschis uşile în România în 1992 şi, de atunci, compania s-a remarcat prin inovaţia proiectelor sale: prima campanie publicitară susţinută de o celebritate, lansarea primei companii de telefonie mobilă, în România (Dialog/Orange), lansarea celui mai mare program dedicat copiilor instituţionalizaţi (Casa de copii nu e acasă), introducerea pe piaţa românească a conceptului de shopper marketing şi folosirea pentru prima dată în România a tehnicii „Tribe” pentru generarea de idei.
În ultimii câţiva ani, echipa Centrade a câştigat peste 40 de premii la festivaluri de creaţie precum Cannes LIONS (alături de Saatchi Germania), Clio Awards, New York Film festival, Golden Drum, EFFIE, World Luxury Awards şi altele.

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus