AUDIENŢE. Vocea României, cel mai vizionat show al momentului, a
înregistrat, aseară, prima plasare pe poziţia a doua din acest sezon. România – Irlanda de Nord, un meci cu miză, partidă cu Anghel Iordănescu antrenor, a depăşit show-ul de pe Pro TV.
TVR 1 a fost pe prima poziţie pe intervalul de difuzare al meciului, cu o audienţă de două ori mai mare decât Vocea României.
Până la startul partidei (21.45), Vocea României a fost peste TVR 1. După ce a început meciul, postul public a recuperat masiv audienţă la nivel naţional şi la oraşe, astfel încât media TVR 1 a fost peste Pro TV pe toată seara pe aceste targeturi. Pe segmentul comercial, pe intervalul Vocii, TVR a fost după Pro TV.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele:
Intervalul partidei România – Irlanda de Nord (scor 2-0): TVR 1 de două ori peste Voce
Meciul de fotbal România – Irlanda de Nord a fost difuzat între 21.45 şi 23.40. Pe intervalul partidei, TVR 1 a fost pe primul loc, la distanţă, pe toate targeturile. Diferenţa faţă de Pro TV a fost mai mică pe segmentul comercial.
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, aproape 2,6 milioane de români s-au uitat, în fiecare minut, la meciul de pe TVR 1. În acelaşi timp, la Vocea României, pe Pro TV, se uitau 1,1 milioane de români. Pe locul trei a fost Antena 1 (cu X-Factor pe cea mai mare parte a intervalului), cu 811.000 de telespectatori.
URBAN. Meciul România – Irlanda de Nord a fost pe primul loc şi la oraşe: peste 1,4 milioane de telespectatori în medie pe minut la TVR 1. Pe locul doi a fost Pro TV, cu Vocea României (700.000), iar pe trei a fost Antena 1 (510.000).
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, partida de fotbal a atras pe TVR 1 aproape 600.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani pe minut. Diferenţa în faţa Pro TV a fost mai mică pe acest segment: 440.000 de telespectatori a fost media Vocii pe intervalul meciului de fotbal.
Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România - Irlanda de Nord (21.45-23.40), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 2.565.000 | 13.9 | 29.8 |
2 | Pro TV | 1.135.000 | 6.1 | 13.2 |
3 | Antena 1 | 811.000 | 4.4 | 9.4 |
4 | Kanal D | 607.000 | 3.3 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 517.000 | 2.8 | 6 |
6 | Romania TV | 211.000 | 1.1 | 2.5 |
7 | Prima TV | 194.000 | 1 | 2.3 |
8 | Realitatea TV | 190.000 | 1 | 2.2 |
9 | National TV | 185.000 | 1 | 2.1 |
10 | Antena Stars | 157.000 | 0.8 | 1.8 |
11 | B1TV | 137.000 | 0.7 | 1.6 |
12 | TVR 2 | 98.000 | 0.5 | 1.1 |
13 | Digi 24 | 93.000 | 0.5 | 1.1 |
14 | Diva | 91.000 | 0.5 | 1.1 |
15 | Disney | 90.000 | 0.5 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România - Irlanda de Nord (21.45-23.40), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 1.432.000 | 14.2 | 28.9 |
2 | Pro TV | 699.000 | 6.9 | 14.1 |
3 | Antena 1 | 509.000 | 5.1 | 10.3 |
4 | Kanal D | 352.000 | 3.5 | 7.1 |
5 | Antena 3 | 317.000 | 3.1 | 6.4 |
6 | National TV | 115.000 | 1.1 | 2.3 |
7 | Prima TV | 113.000 | 1.1 | 2.3 |
8 | Romania TV | 111.000 | 1.1 | 2.2 |
9 | Realitatea TV | 101.000 | 1 | 2 |
10 | Antena Stars | 83.000 | 0.8 | 1.7 |
11 | B1TV | 80.000 | 0.8 | 1.6 |
12 | Nickelodeon | 65.000 | 0.6 | 1.3 |
13 | Digi 24 | 62.000 | 0.6 | 1.3 |
14 | Diva | 61.000 | 0.6 | 1.2 |
15 | Acasa | 45.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul partidei România - Irlanda de Nord (21.45-23.40), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | TVR 1 | 594.000 | 11.8 | 27.5 |
2 | Pro TV | 440.000 | 8.8 | 20.4 |
3 | Antena 1 | 259.000 | 5.2 | 12 |
4 | Kanal D | 130.000 | 2.6 | 6 |
5 | Antena 3 | 63.000 | 1.3 | 2.9 |
6 | Prima TV | 62.000 | 1.2 | 2.9 |
7 | Antena Stars | 41.000 | 0.8 | 1.9 |
8 | National TV | 31.000 | 0.6 | 1.4 |
9 | Realitatea TV | 29.000 | 0.6 | 1.3 |
10 | Diva | 29.000 | 0.6 | 1.3 |
11 | Nickelodeon | 23.000 | 0.5 | 1.1 |
12 | Digi 24 | 23.000 | 0.5 | 1.1 |
13 | Acasa | 22.000 | 0.4 | 1 |
14 | TVR 2 | 21.000 | 0.4 | 1 |
15 | Euforia | 19.000 | 0.4 | 0.9 |
Intervalul Vocea României: Pro TV, locul doi pe naţional şi la oraşe, prima poziţie pe targetul comercial
Vocea României, de pe Pro TV, a început mal devreme decât meciul (la 20.30). Până la startul partidei de pe TVR 1, Vocea a fost pe primul loc în clasamentul audienţelor. Meciul România - Irlanda a recuperat puternic audienţă, astfel că media Pro TV pe tot intervalul Vocii a fost sub TVR 1 la nivel naţional şi la oraşe.
Pe targetul comercial (18-49 de ani), Vocea de pe Pro TV s-a menţinut pe prima poziţie, înaintea TVR 1.
Audienţa posturilor TV vineri, 14 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-00.05). Click pentru a mări
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
La categoria "Altii" pe segmentul orar 01:00 - 03:00 sau inregistrat valorii normale ale audientei?