Bătălia dintre Vocea României şi X Factor a adus o premieră în acest sezon: show-ul de pe Pro TV (ajuns la faza confruntărilor dintre concurenţi) a fost mai lung decât emisiunea de pe Antena 1.
Vocea României a început la 20.26 şi s-a terminat la 23.30. X Factor a luat startul la 20.30 şi s-a terminat la 23.15.
Ce s-a întâmplat pe intervalul de intersecţie?
Vocea României a fost cu câteva sute de mii de telespectatori pe minut peste X Factor.
Ca şi anul trecut însă, după faza audiţiilor pe nevăzute, audienţa Vocii a scăzut. În comparaţie cu săptămâna trecută, media de audienţă de aseară a fost cu câteva sute de mii de telespectatori mai mică. Diferenţa e mai mare la nivel naţional - 400.000 de români pe minut sub audiţiile pe nevăzute.
Paginademedia.ro prezintă audienţele posturilor TV de ieri, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Faxtor (20.30 - 23.15):
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 1,74 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Vocea României, pe intervalul de intersecţie cu X Factor. În acelaşi timp, emisiunea de pe Antena 1 era urmărită de 1,18 milioane de persoane. Cu aproape un milion de persoane, pe locul trei a fost Kanal D.
Săptămâna trecută, la Voce erau 2,15 milioane de români, iar la X Factor 1,38 milioane de telespectatori.
Vârf naţional Vocea României: 2.301.000 de persoane (minutul 21.47).
Vârf naţional X Factor: 1.548.000 de persoane (minutul 22.16).
URBAN. Audienţa Vocea României la oraşe a fost de 920.000 de telespectatori, în timp ce la X Factor se uitau aproape 700.000 de orăşeni.
Săptămâna trecută, la Voce se uitau 1,1 milioane de telespectatori, în timp ce la Antena 1 erau aproape 900.000.
Vârf urban Vocea României: 1.272.000 (min. 21.47)
Vârf urban X Factor: 950.000 (min. 22.17)
COMERCIAL. Vocea a fost pe prima poziţie şi pe targetul comercial: 577.000 de telespectatori, faţă de 416.000 la X Factor.
Şi la acest target este o scădere, în comparaţie cu audiţiile pe nevăzute: săptămâna trecută, showul de pe Pro TV avea, în medie pe minut, 715.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, iar X Factor - 465.000.
Audienţa posturilor TV, vineri, 31 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23.15), la nivel NAŢIONAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.745.000 | 9,4 | 19,1 |
2 | Antena 1 | 1.180.000 | 6,4 | 12,9 |
3 | Kanal D | 997.000 | 5,4 | 10,9 |
4 | TVR 1 | 568.000 | 3,1 | 6,2 |
5 | Antena 3 | 526.000 | 2,8 | 5,8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 31 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23.15), în mediul URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 920.000 | 9,1 | 18,8 |
2 | Antena 1 | 697.000 | 6,9 | 14,2 |
3 | Kanal D | 581.000 | 5,8 | 11,8 |
4 | Antena 3 | 331.000 | 3,3 | 6,7 |
5 | TVR 1 | 231.000 | 2,3 | 4,7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV, vineri, 31 octombrie, pe intervalul de intersecţie Vocea României-X Factor (20.30-23:15), pe segmentul COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 577.000 | 11,4 | 27,1 |
2 | Antena 1 | 416.000 | 8,2 | 19,5 |
3 | Kanal D | 187.000 | 3,7 | 8,8 |
4 | Acasa | 83.000 | 1,6 | 3,9 |
5 | Realitatea TV | 62.000 | 1,2 | 2,9 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Daca tot ne pomenești de cifre, ia spune-ne cifrele care arata ca "pro tv a investit dublu"? Ca sa știm si noi ca vorbești in cunoștință de cauza, nu scoți lozinci din burta.
Mai departe,cifrele brute te pot induce in eroare daca nu le interpretezi in contextul fiecărei ediții. Daca vineri seara competiția ar fi fost mai slaba, fara steaua si serialul kanal d, altfel arătau cifrele.daca se difuza sâmbătă, alte cifre de audienta...samd
La nivel național, meciul Steaua-Dinamo a avut o medie de 171.000 de telespectatori pe minut (0,9 rating). A fost pe locul 15 în clasament.
Cei mai mulți dintre telespectatori au fost de la țară – 103.000 de persoane.
La orașe, datele arată 59.000 de telespectatori pe minut. Look TV a fost pe poziția a 13-a în top.
Pe targetul comercial, audiențele indică pe fiecare minut o medie de 32.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani. Locul 12.