AUDIENŢE. Episodul special Las Fierbinţi difuzat a doua zi de Crăciun a lăsat în urmă finala X-Factor, cu care serialul s-a intersectat pe intervalul de difuzare. Audienţele serialului au fost mult peste talent-show-ul de pe Antena 1.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele Las Fierbinţi, dar şi cifrele finalei X-Factor:
INTERVALUL LAS FIERBINŢI. Serialul de pe Pro TV s-a apropiat, la nivelul întregii ţări, de trei milioane de români pe post, o audienţă de trei ori mai mare decât finala show-ului de pe Antena 1.
Vârfurile au sărit de trei milioane de români pe minut.
La oraşe şi pe segmentul comercial, audienţa Las Fierbinţi a fost de două ori mai mare decât a finalei X-Factor. De remarcat audienţa Kanal D pe intervalul Las Fierbinţi, aproape de Antena 1 la nivel naţional.
INTERVALUL X-FACTOR. Finala de pe Antena 1 a fost cu peste trei ore mai lungă decât Las Fierbinţi şi s-a terminat la 1.30.
X-Factor a mai recuperat din audienţă după ce episodul special s-a terminat, mai ales la nivel urban, astfel că la oraşe show-ul a avut o medie pe toată emisia puţin peste Pro TV. Celelalte targeturi au fost ale Pro TV.
Situaţia pe tot intervalul X-Factor (20.30-1.30):
NAŢIONAL: aproape 1,6 milioane Pro TV şi 1,01 milioane Antena 1
URBAN: 735.000 Antena 1, 708.000 Pro TV
COMERCIAL: 466.000 la Pro TV,374.000 la Antena 1
Cifrele detaliate pe intervalul de difuzare a serialului Las Fierbinţi (20.30-22.15):
NAŢIONAL Episodul special Las Fierbinţi a fost urmărit de 2,87 de milioane de români în fiecare minut. Pe intervalul de difuzare (20.30-22.15), audienţa serialului de pe Pro TV a fost aproape triplă în comparaţie cu X-Factor: la show-ul de pe Antena 1 se uitau 981.000 de români pe minut.
De remarcat Kanal D, cu cifre apropiate de finala X-Factor: 962.000 de români cu ochii pe postul turcesc.
Vârf naţional Las Fierbinţi: 3.324.000 de telespectatori, la 21.04.
URBAN. La oraşe, Las Fierbinţi a fost văzut de 1,13 milioane de telespectatori pe minut. Pe intervalul serialului de pe Pro TV, la X-Factor se uitau 645.000 de telespectatori, iar la Kanal D - 584.000.
Vârf urban Las Fierbinţi: 1.348.000 de telespectatori, la 21.08.
COMERCIAL. Din publicul serialului, 711.000 de telespectatori pe minut au fost din targetul comercial între 18-49 de ani. Cifrele au fost de peste două ori mai mari decât ale finalei X-Factor pe interval, pe acest segment.
Audienţa posturilor TV de vineri, 26 decembrie, pe intervalul de difuzare al serialului Las Fierbinţi şi intersecţia cu X-Factor, la nivel NAŢIONAL
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.872.000 | 15.5 | 27.0 |
2 | Antena 1 | 981.000 | 5.3 | 9.2 |
3 | Kanal D | 962.000 | 5.2 | 9.0 |
4 | TVR 1 | 637.000 | 3.4 | 6.0 |
5 | Prima TV | 444.000 | 2.4 | 4.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 26 decembrie, pe intervalul de difuzare al serialului Las Fierbinţi şi intersecţia cu X-Factor, la nivel URBAN:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.136.000 | 11.3 | 20.5 |
2 | Antena 1 | 645.000 | 6.4 | 11.7 |
3 | Kanal D | 584.000 | 5.8 | 10.5 |
4 | TVR 1 | 263.000 | 2.6 | 4.8 |
5 | National TV | 238.000 | 2.4 | 4.3 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV de vineri, 26 decembrie, pe intervalul de difuzare al serialului Las Fierbinţi şi intersecţia cu X-Factor, la nivel COMERCIAL:
Nr. persoane | Rtg% | Share% | ||
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 711.000 | 14.2 | 29.8 |
2 | Antena 1 | 295.000 | 5.9 | 12.3 |
3 | Kanal D | 148.000 | 3.0 | 6.2 |
4 | Prima TV | 127.000 | 2.5 | 5.3 |
5 | National TV | 108.000 | 2.2 | 4.5 |
Comentarii
Cel mai mult ma enerveaza oamenii astia care zic ca ii neagra si o tin pe a lor , cand e alba toata ziua ...
da, in teorie toata lumea se uita la Discovery si Nat Geo, dar nu stiu cum se face ca posturil astea nu bat niciodata emisiunile de maare cultura ale lui Capatos, Gherle sau Maruta....