AUDIENŢE. Cele două emisiuni culinare ale toamnei s-au intersectat în această săptămână două zile la rând. MasterChef a dominat bătălia directă cu Iadul Bucătarilor de pe Antena 1 atât luni, cât şi marţi. Cookingshow-ul de la Pro TV a avut în cele două zile de difuzare o audienţă de cel puţin două ori mai mare decât a showului Hell's Kitchen, difuzat de Antena 1.
Dacă MasterChef a înregistrat în primele două zile ale acestei săptămâni audienţe de peste 1,9 milioane de români, Hell's Kithen a fost urmărit (pe intervalul de intersecţie cu show-ul de la Pro TV) de cel mult 890.000 de persoane din întreaga ţară.
De notat că, în fiecare din cele două zile, Hell's Kitchen a fost cu o oră mai lung decât MasterChef, dar audienţele nu diferă semnificativ de intervalul de intersecţie directă.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele posturilor TV, pe intervalele în care MasterChef şi Hell's Kitchen s-au intersectat direct, luni şi marţi (20.30-22.30):
LUNI.
NAŢIONAL. MasterChef a atras luni seara o medie de peste 1,9 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Pro TV a fost la distanţă de locul al doilea, ocupat de Kanal D, care a avut programat serialul Trădarea. Postul turcesc a atras, pe intervalul MasterChef, o medie de peste 1,4 milioane de români din întreaga ţară.
Locul trei a fost al Antenei 1, care a atras o medie de 890.000 de persoane.URBAN. La oraşe, Pro TV s-a situat tot pe primul loc cu MasterChef, la o diferenţă de peste 100.000 de persoane faţă de Kanal D, al doile post în topul audienţei. Peste 900.000 de persoane din mediul urban au urmărit ediţia de luni a show-ului culinar de pe Pro TV.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, MasterChef a fost urmărit de 557.000 de persoane, urmat de Antena 1, cu puţin peste 300.000 de români cu vârsta cuprinsă între 18 şi 49 de ani.
Audienţa posturilor TV, LUNI, 8 decembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.960.000 | 10.6 | 19.6 |
2 | Kanal D | 1.430.000 | 7.7 | 14.3 |
3 | Antena 1 | 890.000 | 4.8 | 8.9 |
4 | Antena 3 | 603.000 | 3.3 | 6 |
5 | Prima TV | 404.000 | 2.2 | 4 |
6 | Romania TV | 378.000 | 2 | 3.8 |
7 | National TV | 353.000 | 1.9 | 3.5 |
8 | TVR 1 | 278.000 | 1.5 | 2.8 |
9 | Acasa | 266.000 | 1.4 | 2.7 |
10 | Antena Stars | 230.000 | 1.2 | 2.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV, LUNI, 8 decembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 916.000 | 9.1 | 16.9 |
2 | Kanal D | 804.000 | 8 | 14.9 |
3 | Antena 1 | 476.000 | 4.7 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 424.000 | 4.2 | 7.8 |
5 | Romania TV | 227.000 | 2.3 | 4.2 |
6 | National TV | 191.000 | 1.9 | 3.5 |
7 | Prima TV | 179.000 | 1.8 | 3.3 |
8 | Acasa | 159.000 | 1.6 | 2.9 |
9 | Antena Stars | 128.000 | 1.3 | 2.4 |
10 | Digi 24 | 124.000 | 1.2 | 2.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV, LUNI, 8 decembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 557.000 | 11.1 | 24 |
2 | Antena 1 | 308.000 | 6.1 | 13.3 |
MARŢI
NAŢIONAL. MasterChef a atras marţi seara o medie aproape egală cu seara de luni: peste 1,9 milioane de telespectatori din întreaga ţară. Pro TV a fost urmat în topul audienţei, la fel ca în cazul zilei de luni, de postul Kanal D, care a difuzat serialul turcesc "Trădarea".
Locul trei a fost al postului Antenei 1, urmărit, în medie, de 883 de mii de români din întreaga ţară.URBAN. La oraşe, Kanal D s-a situat pe primul loc cu serialul "Trădarea", urmat la mică distanţă de Pro TV. Serialul turcesc a atras o audienţă de 869.000 de persoane, în timp ce emisiunea culinară MasterChef a fost urmărită de 862.000 de telespectatori din mediul urban.
COMERCIAL. La nivelul telespectatorilor cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, lider a fost Pro TV (561.000 de persoane), urmat de Antena 1, cu 311.000 de români.
Audienţa posturilor TV, MARŢI, 9 decembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.923.000 | 10.4 | 19 |
2 | Kanal D | 1.457.000 | 7.9 | 14.4 |
3 | Antena 1 | 883.000 | 4.8 | 8.7 |
4 | Antena 3 | 604.000 | 3.3 | 6 |
5 | Romania TV | 354.000 | 1.9 | 3.5 |
6 | TVR 1 | 321.000 | 1.7 | 3.2 |
7 | National TV | 319.000 | 1.7 | 3.1 |
8 | TVR 2 | 304.000 | 1.6 | 3 |
9 | Antena Stars | 248.000 | 1.3 | 2.4 |
10 | Acasa | 229.000 | 1.2 | 2.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV, MARŢI, 9 decembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Kanal D | 869.000 | 8.6 | 16 |
2 | Pro TV | 862.000 | 8.6 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 440.000 | 4.4 | 8.1 |
4 | Antena 3 | 430.000 | 4.3 | 7.9 |
5 | Romania TV | 203.000 | 2 | 3.7 |
6 | National TV | 173.000 | 1.7 | 3.2 |
7 | Acasa | 134.000 | 1.3 | 2.5 |
8 | TVR 2 | 129.000 | 1.3 | 2.4 |
9 | TVR 1 | 123.000 | 1.2 | 2.3 |
10 | Prima TV | 122.000 | 1.2 | 2.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV, MARŢI, 8 decembrie, pe intervalul de intersecţie MasterChef-Hell’s Kitchen (Iadul bucătarilor), la nivel COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Share% |
---|---|---|---|
Pro TV | 561.000 | 11.1 | 23.9 |
Antena 1 | 311.000 | 6.2 | 13.2 |
Oricum ideea e ca show-ul e o mizerie si la propriu si la figurat ... concurentii is adunati de pe coclauri , show-ul e la final , si ei habar nu au sa gateasca , daca te uiti ce pun in farfurie arata ca la vecina Geta de la 3 , si mai si vorbesc de hot cuisine , fine dining si alte fite ...