AUDIENŢE. Noua poziţionare a emisiunii Acces Direct, cu accent pe cazuri sociale extreme, a adus al doilea vârf de audienţă al ultimilor ani, după două săptămâni de la precedentul record de rating.
Emisiunea de ieri (miercuri, 10 decembrie) înregistrat recordul de audienţă din 2012 până în prezent, pe toate targeturile. La nivel naţional, peste 2,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Acces Direct, cu vârfuri de aproape trei milioane de români.
În urmă cu trei săptămâni, Acces Direct înregistra cea mai mare audienţă din 2012 şi până în acel moment. La ediţia din 26 noiembrie, media se apropia de două milioane de români. Cifrele, aici.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele ediţiei din 10 decembrie a emisiunii Acces Direct, cele mai mari din ultimii doi ani:
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, la Acces Direct s-au uitat 2,1 milioane de români în fiecare minut. Antena 1 a fost pe prima poziţie pe intervalul emisiunii de difuzare (17.00-19.00), urmată de Pro TV, cu 1,5 milioane de persoane.
Vârf naţional 10 decembrie: 2,87 milioane telespectatori, la 17.56 (15,5 rating, 37,2 share).
URBAN. Acces Direct a avut, la oraşe, o medie de 1,1 milioane de telespectatori pe minut. Şi pe acest target, Antena 1 a fost pe prima poziţie. Pe locul următor a fost Pro TV, cu 560.000 de orăşeni.
Vârf urban 10 decembrie: 1,49 milioane telespectatori, la 18.21 (14,8 rating, 35,4 cotă de piaţă).
COMERCIAL. Din publicul Acces Direct, 450.000 de telespectatori au fost din segmentul comercial 18-49 de ani. Pe intervalul emisiunii de pe Antena 1, Pro TV a avut o medie de 260.000 de telespectatori pe targetul comercial.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 10 decembrie, pe intervalul Acces Direct, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 2.131.000 | 11.5 | 27.7 |
2 | Pro TV | 1.539.000 | 8.3 | 20 |
3 | Antena 3 | 477.000 | 2.6 | 6.2 |
4 | Kanal D | 329.000 | 1.8 | 4.3 |
5 | Romania TV | 252.000 | 1.4 | 3.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 10 decembrie, pe intervalul Acces Direct, la nivel URBAN:
URBAN | Nr. persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.106.000 | 11 | 27.8 |
2 | Pro TV | 563.000 | 5.6 | 14.2 |
3 | Antena 3 | 316.000 | 3.1 | 8 |
4 | Kanal D | 171.000 | 1.7 | 4.3 |
5 | Acasa | 131.000 | 1.3 | 3.3 |
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
*Rating:numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
Audienţa posturilor TV de miercuri, 10 decembrie, pe intervalul Acces Direct, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 450.000 | 9 | 29.7 |
2 | Pro TV | 260.000 | 5.2 | 17.2 |
3 | Kanal D | 81.000 | 1.6 | 5.3 |
4 | Antena 3 | 57.000 | 1.1 | 3.7 |
5 | Acasa | 50.000 | 1 | 3.3 |
Citeşte şi:
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
De-asta fotbalul romanesc e in impas!
Cretinii nervosi nu mai merg acum pe stadion pentru a se identifica cu o echipa de fotbal si a o uri pe cea rivala. Stau pe net si iubesc/urasc televiziuni. Ce penibil!
Ii sta infinit mai bine zanisoraei moldovence cu cazurile sociale, decat cu Guta, Muta, Puta si ce mai vedeti la Maruta.
Un singur lucru ii lipseste in prezent Simonicii, pentru o cariera completa: mariajul cu colegul Elvis de la X-Factor. (Pentru cei mai in varsta, Mihai care ii punea floare in banca Danei, statea cu Ionica in camin si il avea dirg pe Socrate).
Chiar e in mediul ei mignona cu chestiile sociale, ca e fata buna.
Mai strange ea din dinti si se mai forteaza pentru cei 7.000 de euro cu cabotinii Lis si alte scenarii ieftine pentru prostime.