Skip to main content

FOTO. Brandurile Nike, Tag Heuer şi Porsche au reacţionat la scandalul de dopaj al Sharapovei

 
FOTO. Brandurile Nike, Tag Heuer şi Porsche au reacţionat la scandalul de dopaj al Sharapovei

Brandurile care aveau contracte de publicitate cu Maria Sharapova fac un pas înapoi după recentul scandal de dopaj în care este implicată fosta numărul unu a tenisului feminin.

Publicitate

Nike şi Porsche au suspendat înţelegerile pe care le aveau cu jucătoarea rusă de tenis, în timp ce brandul de ceasuri de lux Tag Heuer a anunţat că nu va reînnoi contractul pe care l-a avut cu aceasta, scrie PRweek.com.

Pe de altă parte, brandul de apă minerală Evian a fost mai reţinut în a lua o decizie în privinţa contractului pe care îl are cu Sharapova.

"Anunţul Mariei Sharapova din 7 martie ne-a luat prin surprindere. Evian a fost partenerul Mariei Sharapova timp de mulţi ani în care am menţinut o relaţie de încredere profesională. Evian acordă o mare importanţă sănătăţii, integrităţii şi transparenţei, motiv pentru care vom urmări cu interes evoluţia anchetei", au spus reprezentanţii Evian.

Brandul Nike care a colaborat cu jucătoarea de tenis din Rusia încă de când aceasta avea vârsta de 11 ani a dezvăluit că suspendă contractul de publicitate imediat după conferinţa de presă în care a fost făcut public faptul că Sharapova a picat testul antidoping.

Marţi dimineaţă, a doua zi după conferinţa de presă care a declanşat scandalul de dopaj, reprezentanţii brandului de ceasuri Tag Heuer au declarat:

"Maria Sharapova a avut un contract cu TAG heuer până pe data de 31 decembrie 2015. Am purtat discuţii în vederea prelungirii acestei colaborări, dar în lumina recentei situaţii, brandul elveţian de ceasuri a suspendat negocierile şi a decis să nu reînnoiască contractul cu Sharapova"

Decizia Tag Heuer a fost urmată de cea a brandului Porsche, care a spus că a decis să amâne activităţile plănuite cu Sharapova.

"Suntem întristaţi de veştile recente anunţate de Maria Sharapova. Până ce vor fi dezvăluite noi detalii şi până vom reuşi să analizăm situaţia, am ales să amânăm activităţile planificate deja", au declarat reprezentanţii Porsche.

Avon, brand cu care Sharapova a semnat un contract de publicitate în 2014, a spus că momentan nu comentează în niciun fel situaţia în care se află vedeta tenisului mondial.

Galerie foto. Maria Sharapova şi brandurile cu care avea contract

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus