AUDIENŢE. Agitaţia din jurul evacuării Antenelor a adus un plus de audienţă postului de ştiri deţinut de grupul Intact. În luna februarie - când sediile posturilor TV au fost notificate de ANAF, Antena 3 a revenit în faţa România TV la nivel naţional, atât după media în Prime-Time, cât şi după audienţa medie pe zi.
În ianuarie, România TV reuşea, la nivel naţional, să obţină cifre medii peste Antena 3, atât seara, cât şi după media pe zi.
La nivel urban, Antena 3 rămâne - ca şi în ianuarie, cea mai urmărită televiziune de ştiri.
În "luna Antena 3", doar postul de ştiri al Intact a înregistrat o creştere de audienţă. Toate celelalte canale din această nişă au avut în februarie cifre sub prima lună din an.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele staţiilor de ştiri în luna februarie 2016, comparativ cu prima lună din an:
Posturile de ştiri în februarie, în Prime-Time (19.00-23.00):
- Antena 3. La nivelul întregii ţări, postul Intact a avut o medie de 472.000 de telespectatori, un plus de peste 60.000 de telespectatori. Canalul a trecut pe locul patru (faţă de şase în ianuarie) şi a depăşit România TV. La oraşe, media staţiei a fost de 324.000 de telespectatori, cu 30.000 peste ianuarie. Loc patru pe urban.
- România TV. În "luna Antena 3", România TV a coborât două locuri în clasamentul naţional şi ş ajuns pe poziţia şaptea seara, după media pe zi. Canalul a avut 330.000 de români media în februarie, faţă de 412.000 în prima lună din an. Şi la oraşe, România TV este imediat după Antena 3, însă cu o audienţăsub ianuarie: 196.000 media în urban seara pentru România TV, un minus de 50.000 faţă de prima lună din an.
- B1 TV. Cifre mai mici şi pentru B1 TV în luna februarie. La nivel naţional, media staţiei a fost de 100.000 de români, faţă de 110.000 în ianuarie. Locul 16, faţă de 13. Uşoară scădere seara şi după mediul urban: 63.000, faţă de 70.000 în ianuarie.
- Digi 24. Un uşor plus pentru postul de ştiri al RCS: un total de aproape 70.000 de telespectatori la nivel naţional, cu 6.000 peste ianuarie. Nu intră în top 20 naţional. Un loc mai bun la oraşe seara: 15, cu o medie de 57.000, imediat după B1.
- Realitatea TV. Stagnare în Prime-Time pentru Realitatea TV la nivel naţional. Aceeaşi audienţă - 83.0000 şi acelaşi loc - 13. Urcare însă la oraşe: 55.000 media, un mic plus faţă de ianuarie şi o plasare după Digi 24.
După MEDIA PE ZI:
- Antena 3. Postul de ştiri al Intact urcă un loc şi trece în faţa România TV la nivel naţional. Antena 3 e pe locul patru, cu 265.000 media naţională pe zi, cu 25.000 peste ianuarie. Din publicul postului, 180.000 au fost din mediul urban, cu aproape 20.000 peste ianuarie.
- România TV. Scădere de 40.000 la nivel naţional şi plasare pe 5, sub Antena 3. Media la nivelul întregii ţări: 210.000. Sub Antena 3 este România TV şi după media pe zi la oraşe, cu un minus de 24.000 faţă de ianuarie.
- B1 TV. Stagnare la nivel naţional după media pe zi: 84.000. Stagnare şi la oraşe: 54.000, unde este pe locul 10.
- Digi 24. Coboară sub 50.000 la nivel naţional (un minus de câteva mii în februarie, faţă de ianuarie). Nu prinde Top 20. Cea mai mare parte a publicului este de la oraşe - 38.000, target unde are un mic plus şi un loc mai bun - 15.
- Realitatea TV. Locul 20 pentru postul TV (faţă de 17 în ianuarie), cu o medie de 49.000 (uşor minus). Audienţa la oraşe se mentţine constantă:l 31.000 de telespectatori şi locul 19 (17 în ianuarie).
Audienţa posturilor de ştiri în lunile ianuarie şi februarie, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audienţă, 19.00-23.00):
NATIONAL Prime-Time | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
IANUARIE 2016 | Nr . persoane | Rtg% | FEBRUARIE 2016 | Nr . persoane | Rtg% | |
Romania TV | 412.000 | 2.3 | Antena 3 | 472.000 | 2.6 | |
Antena 3 | 411.000 | 2.2 | Romania TV | 328.000 | 1.8 | |
B1TV | 111.000 | 0.6 | B1TV | 100.000 | 0.5 | |
Realitatea TV | 82.000 | 0.5 | Realitatea TV | 83.000 | 0.5 | |
Digi 24 | 63.000 | 0.3 | Digi 24 | 69.000 | 0.4 |
URBAN Prime Time | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
IANUARIE 2016 | Nr . persoane | Rtg% | FEBRUARIE 2016 | Nr . persoane | Rtg% | |
Antena 3 | 290.000 | 2.9 | Antena 3 | 324.000 | 3.3 | |
Romania TV | 248.000 | 2.5 | Romania TV | 196.000 | 2.0 | |
B1TV | 70.000 | 0.7 | B1TV | 63.000 | 0.6 | |
Digi 24 | 52.000 | 0.5 | Digi 24 | 57.000 | 0.6 | |
Realitatea TV | 52.000 | 0.5 | Realitatea TV | 55.000 | 0.6 |
Audienţa posturilor de ştiri în lunile ianuarie şi februarie, după MEDIA PE ZI:
NATIONAL ZI | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
IANUARIE 2016 | Nr . persoane | Rtg% | FEBRUARIE 2016 | Nr . persoane | Rtg% | |
Romania TV | 252.000 | 1.4 | Antena 3 | 265.000 | 1.4 | |
Antena 3 | 239.000 | 1.3 | Romania TV | 210.000 | 1.1 | |
B1TV | 85.000 | 0.5 | B1TV | 84.000 | 0.5 | |
Realitatea TV | 54.000 | 0.3 | Realitatea TV | 49.000 | 0.3 | |
Digi 24 | 51.000 | 0.3 | Digi 24 | 46.000 | 0.3 |
URBAN ZI | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
IANUARIE 2016 | Mii persoane | Rtg% | FEBRUARIE 2016 | Mii persoane | Rtg% | |
Antena 3 | 162.000 | 1.6 | Antena 3 | 179.000 | 1.8 | |
Romania TV | 145.000 | 1.5 | Romania TV | 121.000 | 1.2 | |
B1TV | 55.000 | 0.6 | B1TV | 54.000 | 0.5 | |
Digi 24 | 40.000 | 0.4 | Digi 24 | 38.000 | 0.4 | |
Realitatea TV | 32.000 | 0.3 | Realitatea TV | 31.000 | 0.3 |
Citeste si:
- OCTOMBRIE. Posturile de ştiri în octombrie. Variaţii mici faţă de prima lună de toamnă: trei în jos, două uşor în sus
- NOIEMBRIE. Interesul pentru tragedia din Club Colectiv s-a văzut în posturile de ştiri. Antena 3 a urcat pe trei. B1 TV şi Digi 24, la egalitatea cu TVR 1
- IANUARIE 2016. Antena 3 rămâne cel mai urmărit post de ştiri la oraşe. România TV mai scade din diferenţă
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii