Ioana Mândruţă, soţia realizatorului de la Digi FM Lucian Mândruţă, susţine noua campanie Danone pentru brandul Activia care se desfăşoară sub sloganul "Alimentaţia sănătoasă hrăneşte fericirea". Ea nu apare în spotul TV, dar este "endorser" al brandului de iaurt.
Alături de Ioana Mândruţă, care este medic primar neurolog, un alt endorser al noii campanii integrate pentru Activia este prof. univ. dr. Nicolae Hâncu, membru de onoare al Academiei Române.
Campania îşi propune să-i educe pe consumatori în direcţia adoptării unui stil de viaţă sănătos.
"Insight-ul campaniei se concentrează pe ideea că pentru a avea o stare de bine fizică şi emoţională, până la vârste avansate, obiceiurile alimentare sănătoase trebuie adoptate din tinereţe şi menţinute întreaga viaţă", potrivit reprezentanţilor Image PR, agenţia care se ocupă de comunicarea brandului Danone.
În cadrul campaniei a fost lansat şi un produs nou, Activia cereale integrale cu nuci şi ovăz.
Campania se derulează în perioada martie-aprilie şi este susţinută prin spot TV, activări in-store, acţiuni online şi printr-un mix de acţiuni de relaţii publice.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii