"Of the world. Of the month. Nu doar prima agentie romaneasca de PR in Ads of the World in 2016, ci si prima oara in topul lunar al lui Ads of the World. Prima orchestra din Romania in Ads of the Month of the World. Prima oara cu Enescu in publicitate ambientala, facuta cat sa impresioneze cateva milioane de oameni online. Primul concert in costum de baie, intr-un loc pe care strainii si l-au pus in lista de locuri de vazut, care, culmea, este in Romania", a scris Eliza Rogalski (Founding Partner, Rogalski Damaschin Public Relations) pe pagina ei de Facebook.
În spotul apărut pe site-ul Ads of the World, care adună cele mai bune reclame din lume, membrii Orchestrei Simfonice Bucuresti interpretează Rapsodia Română şi Marsul lui Radetzky pentru cei care se afla la Therme Bucureşti.
Spotul pentru Therme Bucureşti
Despre campania "Opreşte barbaria, Salvează Ciocârlia"
Campania “Opreste barbaria, Salvează Ciocârlia!” este iniţiată de Societatea Ornitologică Română şi Federaţia Coaliţia Natura 2000 România cu sprijinul Jazz Communication, Rogalski Damaschin Public Relations, Film Factor şi Pukka.
“Spotul asta chiar a schimbat ceva. Si voturile de pe adsoftheworld sunt sincere, neinfluentate de sistemul de festival sau de PR-ul retelelor de advertising. Acestea sunt cele doua lucruri care conteaza mult pentru noi”, a adaugat Valentin Suciu, Creative Partener Jazz.
Cel mai important rezultat al campaniei este acela că în urma campaniei legea vânătorii a fost adoptată cu modificările propuse de ONG-urile de mediu, iar Ministerul Mediului a redus cota de vânătoare pentru ciocârlie, în timp ce unele păsări au disparut complet de pe lista celor care pot fi vânate.
Spotul Salvează Ciocârlia
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Macar la strandul din Crangasi ajung in cursul aceleiasi reincarnari, pana cand fac tehnocratii ceva pentru bogati pe deasupra.