Grupul de comunicare GMP, reprezentat de agentiile GMP Advertising, GMP PR şi Webstyler, şi Media Investment au câştigat selecţia pentru campania naţională integrată de comunicare în vederea achiziţiei operei „Cuminţenia Pământului”, anunţă Ministerul Culturii.
Partea de creaţie va fi asigurată de GMP Advertising, comunicarea digitală de Webstyler, partea de relaţii publice de GMP PR şi agenţie media va fi Media Investment, parte a The Group.
O comisie alcătuită din reprezentanţi ai Ministerului Culturii, cu asistenţă din partea industriei de specialitate şi IAA România, a analizat şi a evaluat propunerile trimise de cele cinci agenţii care s-au calificat în etapa a doua a procesului de selecţie, potrivit unui comunicat de presă al instituţiei.
La începutul lunii aprilie, Ministerul Culturii a invitat agenţiile de publicitate să dezvolte pro bono campania de comunicare pentru subscripţia naţională care urmează să fie lansată curând cu scopul achiziţionării sculpturii realizate de Constantin Brâncuşi, după cum Paginademedia.ro a scris AICI.
Subcripţia publică deschisă în data de 11 aprilie va completa alocarea bugetară decisă de Guvernul României în luna martie a.c. şi se va încheia în 30 septembrie. Donaţiile se pot depune în conturile celor şase bănci comerciale partenere, anunţate deja de Ministerul Culturii.
"Achiziţia operei „Cuminţenia Pământului”, realizată de Constantin Brâncuşi, reprezintă un precedent important pentru protecţia şi salvarea patrimoniului naţional", spun oficialii Ministerului Culturii.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Comentarii