Cele mai bune reclame la nivel global în luna martie. Un Spot Unicef care abordează problema căsătoriilor aranjate în care sunt implicaţi copiii este una dintre cele mai bune reclame ale lunii trecute, potrivit unui top realizat de Be On, citat de PRweek.
Clasamentul Be On este realizat pe baza unui scor calculat pe baza următoarele criterii: atractivitate, memorabilitate, poveste, distribuirea lui şi producţie.
1. Spotul Unicef, "storybook wedding" pleacă de la o realitate. 15 milioane de fetiţe sunt obligate să se căsătorească în fiecare ani. Campania a fost lansată de Ziua Internaţională a Femeii. Reclama a circulat în întreaga lume şi a adunat peste 10 milioane de vizualizări şi 150.000 de distribuiri în doar câteva zile.
2. Al Jazeera, "Arunachalam Muruganantham: India's menstruation man". Televiziunea Al Jazeera spune povestea unui bărbat care a creat nişte absorbante pentru femeile din India. Al jazeera îşi susţine angajamentul de a spune poveşti ale unor oameni obişnuiţi în circumstanţe extraordinare. Acest material video a strâns peste 168.000 de vizualizări.
3. Score: International Women’s Day 2016: What are you going to make? Microsoft a lansat o campanie cu ocazia Zilei Internaţionale a Femei prin care le încurajeze pe fetiţe să fie îndrăzneţe şi să viseze. Spotul a fost realizat de McCann’s M:United.
4. Compania LAN Airlines ajută o fetiţă să-şi vadă visul împlinit. Reclama realizată de McCann şi compania aeriană din Peru spune povestea unei fetiţe care îşi doreşte să cânte printre nori.
5. Huggies, "the first 100 days of Murilo". Spotul spune povestea unei femei oarbe care reuşeşte să-şi vadă bebeluşul nenăscut cu ajutorul unui model creat de o imprimantă 3D. Reclama este realizată de agenţia Mood pentru brandul de scutece Huggies.
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu