Agenţia de media Universal McCann a primit 12 nominalizări la festivalul Media Global Awards cu patru campanii. Printre acestea se află şi Pay with blood, campanie derulată de Untold Festival cu sprijinul Institutului Naţional de Transfuzie Sanguină.
Campania Pay with blood nu este la prima recunoaştere de acest gen. Anul trecut a câştigat două premii la festivalul internaţional de publicitate Golden Drum.
"Pay with blood" a fost creată pentru a încuraja donarea de sânge şi creşterea gradului de conştientizare a nevoii reale de sânge la nivel de ţară. Fanii festivalului de muzică au putut să-şi plătească biletul prin donarea de sânge.
"Bunicile de duminică" (Sunday Grannies) - pentru Vodafone, #Littlemoneybigfun - pentru KFC şi Pin The Pink - pentru Fundaţia Renaşterea - sunt celelalte trei campanii nominalizate la festivalul internaţional dedicat industriei de media.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, studiile de caz ale campaniilor nominalizate la Media Global Awards:
Pay with blood, campanie derulată de festivalul Untold pentru Institutul Naţional de Transfuzie Sanguină
Bunicile de duminică, client: Vodafone
Little Money, Big Fun - KFC
Pin the pink - Fundaţia Renaşterea
Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro
Trimite un comentariu